4 حقیقت کریپتوکارنسی‌ها که افراد مبتدی حتما باید بدانند

4 حقیقت کریپتوکارنسی‌ها که افراد مبتدی حتما باید بدانند
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال گسترده است و روز به روز با چالش‌های جدید و سخت‌تری مواجه می‌شود. در حال حاضر در زمان نگارش این مقاله بانک‌های آمریکای در حال ورشکستگی هستند، و خطر بحران مالی تمام دنیا را تهدید می‌کند اما بیت‌کوین در عرض 24 ساعت حدود 28 درصد رشد قیمتی داشته است. اگر بیت‌کوین به رشد خود ادامه دهد و بانک‌های جهانی به شکست خود ادامه دهند؛ این قطعا همان روزی است که ساتوشی ناکاماتو منتظر آن بود و بیت کوین را خلق کرد. به‌عنوان یک تازه کار، 4 حقیقت کریپتوکارنسی‌ها وجود دارد که قبل از شروع به فعالیت در این بازار باید بدانید!

 

حقایق کریپتوکارنسی‌ها

در طول دهه گذشته، ارزهای دیجیتال به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری مناسب برای افراد و سازمان‌ها ظاهر شده‌اند. بدون شک یک گزینه سرمایه گذاری سودآور است، اما بی‌ثبات است!

در این مقاله از وبلاگ اتراکس ما 4 حقیقت کریپتوکارنسی‌ها را ارائه خواهیم داد که هر مبتدی باید بداند!

 

کریپتو بسیار فرار است!

بازارهای ارزهای دیجیتال ذاتاً بسیار بی‌ثبات و غیرقابل پیش‌بینی هستند. این بدان معناست که شما نمی‌توانید مطمئن باشید که سرمایه شما در آینده چقدر ارزش دارد. در واقعیت، بسیاری از دارایی‌های شما ممکن است در کوتاه مدت کمتر از سرمایه گذاری اولیه ارزش داشته باشند.

ارزهای دیجیتال در سراسر جهان و به صورت شبانه‌روزی معامله می‌شوند. بازارهای کریپتو، بر خلاف بازارهای سهام معمولی، به دلیل نبود مقررات جهانی می‌توانند نوسانات چشم‌گیری داشته باشند و دچار نوسان شوند. این چرخه‌ها به طور قابل توجهی کوتاه‌تر از بازارهای سهام معمولی هستند.

با این حال، پروژه‌های دیجیتال قوی احتمالاً در بلندمدت سود قابل توجهی را حفظ کرده و ایجاد می‌کنند. قبل از سرمایه‌گذاری در یک پروژه، یک بررسی کامل انجام دهید.

 

همه از کوچک شروع می‌کنند!

به‌عنوان یک سرمایه‌گذار برای اولین‌بار، باید با سرمایه کوچک شروع کنید. فقط چیزی را سرمایه گذاری کنید که آماده از دست دادن هستید. همانطور که قبلاً گفته شد، بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارند و ممکن است به هر شکلی نوسانات چشم‌گیری داشته باشند.

از کوچک شروع کنید و با کسب دانش و اعتماد به نفس، می‌توانید سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال خود را افزایش دهید.

هر سرمایه گذار بزرگ امروزی در مقطعی کار خود را به صورت کوچک آغاز کرده. همه چیز در مورد یادگیری و درک پروژه‌ها از ابتدا است. برای شروع؛ سرمایه گذاری کوچک گناه نیست!

4 حقیقت کریپتوکارنسی‌هاصرافی ارزدیجیتال اتراکس
سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

 

از شت کوین‌ها دوری کنید!

شت کوین یک کلمه عامیانه برای یک ارز دیجیتال با ارزش تقریباً صفر یا پول دیجیتال بدون عملکرد آشکار و فوری است. آنها نشانه‌هایی بدون هدف یا چشم‌انداز تعریف شده و در بیشتر موارد، بدون نقشه راه مشخص هستند.

این توکن‌ها تا حد زیادی ترفندهای بازاریابی با احتمال زیاد کلاهبرداری هستند.

حتی آنها اغلب تیم‌های بازاریابی عالی دارند، سرمایه گذاران تازه وارد بازار باید از چنین “شت کوین های” اجتناب کنند. به دنبال ابتکاراتی باشید که دارای خدمات معنادار، یک جامعه قوی و همکاری قوی هستند.

 

با یک استراتژی شروع کنید!

وقتی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال آماده هستید، باید یک استراتژی خروج و ورود داشته باشید. شما باید انتظارات رشد، زمان بندی، تحمل ریسک و تعداد منابعی که مایل به متعهد شدن هستید را درک کنید.

 

سخن پایانی

4 حقیقت کریپتوکارنسی‌ها سوالات مهمی هستند که باید قبل از در نظر گرفتن اولین سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به آنها پرداخته شود.

به‌عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک سبد دارای ریسک کمتری داشته باشید، در دارایی‌هایی مانند بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کنید. اگر می‌خواهید ریسک بزرگ‌تری را در ازای یک سبد با بازده بالقوه بپذیرید، به دنبال دارایی‌ها و پروژه‌های تازه باشید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد. هنگام سرمایه‌گذاری و یادگیری در مورد بخش ارزهای دیجیتال محتاط باشید.

 

بهترین صرافی رمزارز در ایران

با توجه به محدودیت های موجود برای معامله در بازارهای ارز دیجیتال انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال بسیار مهم است. صرافی اتراکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر و محبوب است که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت‌ کوین، اتریوم، ریپل و بیش از 400 رمزارز دیگر را مکن می کند. این صرافی با ارائه خدمات متنوع و امنیت بالا، توانسته است جامعه‌ی ارزهای دیجیتال در ایران را جذب نماید.

اتراکس با ارائه خدمات سریع، امن و کاربردی یکی از بی رقیب ترین صرافی های ایرانی است. اتراکس با درگاه بانکی، احراز هویت آنی و پشتیبانی 24 ساعته به دنبال کسب جایگاهی شایسته در بین مشتریان است.

برای کسب دانش و آگاهی بیشتر در حوزه ارزهای دیجیتال به صورت روزانه مجله اتراکس را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa