بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است و چه مزایای دارد

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است و چه مزایای دارد
زمان مطالعه: 6 دقیقه

اگر قصد معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارید باید بگوییم که درست آمده اید.شما برای فعالیت در بازار گسترده و جذاب کریپتو کارنسی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز به یک صرافی ( بروکر ) معتبر ارز دیجیتال دارید که پس از ثبت نام و احراز هویت  ( KYC ) در صرافی می توانید فعالیت خود را شروع کنید.

 

یافتن بهترین صرافی اولویت اول هر معامله گری به حساب می آید.امروزه معاملات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران و سایر کشورها طرفداران بسیاری پیدا کرده است و به دلیل آنکه فعالیت در صرافی های خارجی محدودیت هایی برای ایرانیان دارد ترجیح بر این است که کاربران ایرانی در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی به معامله بپردازند. دراین مقاله می خواهیم با معرفی صرافی اتراکس به نگرانی های شما برای پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی پایان دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

 

چگونه بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را پیدا کنم؟

اگر نمی دانید چگونه یک صرافی ارز دیجیتال معتبر پیدا کنید ما به شما کمک خواهیم کرد.شما باید در ابتدا شرایط واهداف خود از ثبت نام در صرافی را بررسی کرده و سپس با تحقیق پیرامون صرافی های موجود و ویژگی های آنها، بهترین گزینه را که منطبق بر نیازهای شما می باشد را انتخاب کنید.

 

ممکن است هدف شما انجام معاملات مارجین، معامله در فیوچرز و یا صرفا فقط خرید و فروش ارز دیجیتال باشد که تمام این موارد باید در ویژگی های صرافی ای که انتخاب می کنید لحاظ شود.صرافی اتراکس با دارا بودن قابلیت های مختلف با نیازهای سایر افراد سازگار بوده و سعی در ارائه به روزترین خدمات به هموطنان عزیز دارد.

 

 

اتراکس؛ بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

صرافی اتراکس به عنوان بهترین و معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران عزیز ایرانی قرار داده و تمام ویژگی های یک صرافی خوب را دارا می باشد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

همانطور که می دانید ارتباط مستقیمی بین انتخاب صرافی و افزایش سود و کاهش ریسک وجود دارد.انتخاب یک صرافی معتبر برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.با اتراکس شما لذت یک معامله پرسود با حداقل ریسک را تجربه می کنید. اتراکس به عنوان یک پلتفرم خرید و فروش آنلاین نیازهای مختلف کاربران را به طور کامل پوشش می دهد.این پلتفرم واسطه ای بین فروشنده و خریدار است که امکان انجام معاملات را با استفاده از پول فیات یا آلت کوین ها برای کاربران فراهم میکند.

 

 

چرا اتراکس؟

با توجه به تعداد بالای صرافی‌های ایرانی مسلما پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کار سختی است و باید نکات بسیاری را مانند امنیت، کارمزد صرافی، پشتیبانی،  تنوع رمز ارزها و… در نظر داشته باشید. در ادامه ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال اتراکس را برای شما بازگو می‌کنیم تا بدانید چرا اتراکس ادعای بهترین بودن در ایران را دارد.

 

 

امنیت

امنیت مهم‌ترین ویژگی صرافی اتراکس است. با گسترش خرید و فروش ارزهای دیجیتال و محبوبیت آن در بین مردم، سرقت ارزها و هک کردن صرافی‌ها به یک هدف بزرگ برای هکرها تبدیل شده است. صرافی اتراکس از سطح امنیت بالایی برخوردار بوده و همچنین امکان احراز هویت دوعاملی (google Authenticator ) نیز در آن فعال میباشد. با این وجود توجه داشته باشید پول در صرافی نگه ندارید و آن را به ولت خود انتقال دهید.

 

 

کارمزد

یکی از چالش‌های سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال کارمزدهای دریافتی ( کارمزد معاملات و کارمزد برداشت ) صرافی‌هاست که با توجه به سرمایه شما می تواند مبلغ قابل توجهی باشد. اما نگران نباشید. صرافی اتراکس با دریافت حداقل کارمزد ( 0.001 از ارز مقصد )، سعی در جلب رضایت شما عزیزان دارد.

 

 

رابط کاربری

از دیگر ویژگی‌ها و نقاط قوت صرافی ارز دیجیتال اتراکس، محیط و رابط کاربری ساده آن می‌باشد. به طوری که همه افراد به آسانی میتوانند در آن فعالیت کرده و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند.همچنین صرافی اتراکس دارای اپلیکیشن موبایل ( اندروید و ios ) نیز می‌باشد که دسترسی کاربران به صرافی را بسیار آسان می کند.

 

صرافی اتراکس با دارا بودن مطالب آموزشی درباره ارزهای دیجیتال و مقالات متنوع در وبسایت خود می‌تواند گزینه خوبی برای افزایش سطح دانش شما عزیزان باشد.

 

 

تنوع ارز دیجیتال

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف یکی از امتیازات مثبت صرافی اتراکس به شمار می رود. ممکن است هنگام خرید یک ارز متوجه شوید که صرافی شما آن ارز را ندارد. بنابراین مجبور هستید در صرافی دیگری ثبت نام کنید. پس قبل از این اتفاق بهتر است تا خوب تحقیق کنید و ببینید صرافی مدنظر شما از چه تعداد رمز ارزهایی پشتیبانی می‌کند و سپس اقدام به ثبت نام کنید.صرافی اتراکس از 320 رمز ارز معتبر پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد تا لذت معامله را تجربه کنید.

 

 

حجم معاملات

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که باید به آن توجه شود حجم معاملات صرافی است.اگر حجم معاملات در صرافی پایین باشد تبدیل ارزهای دیجیتال و خرید و فروش در آن صرافی دشوار خواهد بود.پایین بودن حجم معاملات در کل به ضرر شماست و شما مجبورید ارز را با قیمت بالا خریده و با پایین ترین قیمت نیز بفروشید.علاوه بر آن کارمزد بیشتری نیز بپردازید.

 

صرافی اتراکس با دارا بودن حجم بالایی از معاملات و وجود نقدینگی کافی، این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت به مبادله ارزهای دیجتال خود بپردازید.

 

 

دسترسی به صرافی

از دیگر ویژگی های صرافی اتراکس دسترسی راحت آن است. به دلیل تحریم ها ممکن است برای دسترسی به برخی صرافی ها نیاز به فیلترشکن باشد. بنابراین پیش از انتخاب و ثبت نام در صرافی از نحوه دسترسی به آن اطمینان حاصل کنید و کار را برای خود سخت نکنید.

 

 

پشتیبانی 24 ساعته

صرافی اتراکس دارای مجوزهای لازم بوده و در محیطی ایمن و مورد اعتماد خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که شما ممکن است مادامی که در حال دریافت خدمات هستید با مشکلی مواجه شوید که نیاز به پشتیبانی داشته باشید. در اتراکس به راحتی میتوانید با پشتیبان آ‌نلاین ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را حل کنید.

 

 

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

امروزه صرافی‌های ارز دیجیتال بسیاری در حال فعالیت هستند و هر کدام به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های خاصی که دارند مورد استقبال قرار گرفته و بین مردم محبوب شده‌اند. تا اینجا با صرافی اتراکس و ویژگی های آن به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا شدید.در بخش بعدی می خواهیم شما را با انواع صرافی ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.

 

صرافی ارز دیجیتال جایی است که کاربران می‌توانند در آن‌جا به معامله و خرید و فروش ارز دیجیتال و جفت ارزها بپردازند. کار این صرافی ها معمولا به صورت فیزیکی یا آنلاین است.به این صورت که شما با ثبت نام و احراز هویت در بروکر می توانید خرید و فروش ارز را آغاز کنید.در واقع صرافی ارز دیجیتال نوعی واسطه بین خریدار و فروشنده است و با کسر کارمزد و هزینه تراکنش‌ها از معامله گران، کسب درآمد می‌کند. این صرافی‌ها به دو صورت متمرکز و غیر متمرکز فعالیت دارند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

 

انواع صرافی ارزهای دیجیتال

 

 

صرافی متمرکز: (Centralized Exchange)

صرافی های متمرکز توسط یک نهاد یا سازمانی خاص اداره می شوند و نوعی واسطه میان خریدار و فروشنده به حساب می آیند. صرافی متمرکز بسیار قابل اعتماد و کاربر پسند بوده و کاربران می توانند با خیال آسوده به مدیریت سرمایه و انجام معاملات خود بپردازند.

 

 

قابل ذکر است که صرافی های متمرکز علاوه بر مزایایی که دارند بسیار آسیب پذیر بوده و در معرض حمله هکرها قرار می گیرند که از معایب این نوع صرافی محسوب می شود.اینجاست که امنیت بالای صرافی اتراکس که یک صرافی متمرکز است به میان می آید و به کاربران این امکان را می دهد که در بستری ایمن به مبادلات خود بپردازند.

 

 

صرافی غیرمتمرکز: (Decentralized Exchange)

نوع دیگری از صرافی که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است صرافی های غیر متمرکز است که به صورت مستقل فعالیت میکنند و تحت پشتیبانی نهاد یا سازمان خاصی نیستند.

 

اساس کار صرافی های غیر متمرکز انجام معاملات به صورت همتا به همتا می باشد، یعنی خریدار و فروشنده به صورت مستقیم و بدون واسطه با همدیگر به معامله می پردازند.همچنین صرافی برای نگهداری و مدیریت سرمایه کاربران خود نیاز به هیچ نوع واسطه ای ندارد.

 

از امتیازات مثبت بروکرهای غیرمتمرکز امنیت بالای آنهاست و به همین خاطر احتمال هک شدن ان ها نیز بسیار پایین است.اگر بخواهیم به معایب این نوع صرافی هم اشاره ای بکنیم می توان گفت حجم معاملات و میزان نقدینگی در این صرافی بسیار کم بوده و همین عامل باعث محبوبیت کمتر صرافی های غیرمتمرکز نسبت به صرافی های متمرکز است.

 

 

صرافی هیبرید: (Hybrid Exchange)

نسل جدیدی از صرافی ارزهای دیجیتال تحت عنوان صرافی هیبریدی شناخته می شود که هدف از طراحی آن ترکیب صرافی های متمرکز و غیر متمرکز می باشد.صرافی های هیبریدی قصد دارند عملکرد صرافی های متمرکز را ارائه داده و مجهز به امنیتی در حد صرافی های غیر متمرکز شوند.

 

 

جمع بندی

با توجه به مطالب بالا بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، بروکری است که علاوه بر امنیت، دریافت کارمزد کم و به عنوان نوعی واسط خرید و فروش، بهترین امکانات را برای مشتریان خود فراهم کرده و نیازهای مختلف یک تریدر را برطرف نماید.

 

صرافی اتراکس ضمن پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف حداقل کارمزد را از کاربران خود دریافت می کند و جزو امن ترین و معتبرترین بروکرهای ایرانی شناخته شده است.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa