ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد + نحوه استفاده

ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد + نحوه استفاده
زمان مطالعه: 7 دقیقه

در اینجا قرار است همه چیز در مورد ووچر پرفکت مانی و تمام جزئیاتی که باید درباره آن بدانید را در اختیار شما قرار دهیم. قبل از صحبت در مورد کاربردها و ویژگی های شگفت انگیز آن، بیایید بررسی کنیم که ووچر پرفکت مانی چیست.

 

 

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به تمام کاربران خود امکان پرداخت های بسیار سریع و انتقال وجه بدون دردسر ازطریق اینترنت را فراهم می سازد. این سرویس فرصت های فوق العاده ای را برای تمام کاربران اینترنت و صاحبات ثروتمند کسب و کارهای آنلاین به وجود آورده است.

 

پرفکت مانی حوزه ای را هدف قرار می دهد که تراکنش های آنلاین را به یک سطح بهینه سوق می دهند. با بهترین بهره گیری از این سیستم پرداخت، کاربران می توانند فعالیت های زیر را انجام دهند:

 

  • انتقال پول بین اعضا،

 

  • دریافت پرداخت ها برای پروژه های تجاری مختلف ازطریق اینترنت،

 

  • انجام پرداخت های منظم آنلاین،

 

  • ذخیره کردن پول با امنیت بالاتر در یک حساب الکترونیکی و دریافت سود ماهانه،

 

  • انجام پرداخت های سریع برای کالاها و خدمات آنلاین.

ووچر پرفکت مانی چیست

 

 ووچر پرفکت مانی (e-voucher) چیست

در قسمت قبل توضیح دادیم که پرفکت مانی چیست و چه ویژگی های اصلی دارد. این به شخص اجازه می دهد تا یک تراکنش را سریع و با هزینه های پایین انجام دهد.

 

علاوه بر این، روش های مختلفی برای استفاده از این سرویس وجود دارد. از بین همه روش ها، یکی از روش های اصلی استفاده از ووچر پرفکت مانی است.

 

با گذشت زمان، استفاده از ابزارهای مالی مختلف مانند چک های بانکی به افراد این اجازه را داده است تا پرداخت ها و تراکنش ها را سریع و بدون جابجایی پول نقد انجام دهند. ووچر پرفکت مانی نیز ابزاری است که با هدف تسهیل تراکنش ها به وجود آمده است.

 

ووچر پرفکت مانی e-voucher نوعی چک الکترونیکی است که برای واریز یا برداشت وجه از حساب پرفکت مانی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این ووچر پرفکت مانی شامل یک کد دیجیتال و منحصر به فرد 16 رقمی، یک کد فعالسازی 10 رقمی، تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار است. به عبارت دیگر، نوعی چک بانکی الکترونیکی است که به عنوان ابزاری برای واریز و برداشت به وجود آمده است. ووچر پرفکت مانی را می توان بدون هیچ دردسری در بیش از 100 کشور در سراسر جهان به کار برد.

 

 

بهترین صرافی برای خرید ووچر پرفکت مانی کدام است؟

از آنجایی که امکان افتتاح حساب ارزی برای ایرانیان فراهم نیست می توان از طریق صرافی های معتبر داخلی از خدمات پرفکت مانی استفاده کرد. اما باید دقت کنید که صرافی که انتخاب می کنید معتبر بوده و از مجوزهای لازم برای فعالیت برخوردار باشد.

 

صرافی اتراکس با سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی بهترین گزینه برای انجام معاملات شما عزیزان می باشد.

به منظور خرید ووچر پرفکت مانی ابتدا باید نسبت به ثبت نام اولیه خود در صرافی اتراکس از طریق سایت یا اپلیکیشن اقدام کنید و با وارد کردن شماره همراه، یک حساب کاربری و رمز عبور برای خود ایجاد کنید. سپس وارد حساب کاربری خود شده و از منوی داشبورد در قسمت خرید ، پس از انتخاب ارز مبدا ( تومان) و ارز مقصد ( ووچر)، خرید خود را انجام دهید.

 

چگونه می توان یک ووچر پرفکت مانی ایجاد کرد؟

به منظور ایجاد یک ووچر پرفکت مانی، مراحل زیر را انجام دهید:

 

  • وارد سیستم پرداخت پرفکت مانی شوید.

 

  • وارد بخش «Withdraw» در حساب خود در این سیستم شوید. برچسب «E-voucher» ظاهر می شود.

 

  • در صفحه «e-voucher depository»، گزینه «purchase new e-voucher» را انتخاب کنید.

 

 

به منظور تهیه یک ووچر

  • یک روش پرداخت را انتخاب کنید. این گزینه تنها در صورتی ایجاد می شود که بیش از 1 حساب در ارز تراکنش افتتاح کرده باشید.
  • مبلغ را وارد کنید.

 

  • بر روی «بازبینی خرید» کلیک کنید.

 

  • هنگامی که اطلاعاتی در مورد عملیات به دست آوردید، «خرید ووچر پرفکت مانی» را انتخاب کنید.

 

  • پس از اتمام ایجاد ووچر، یک پیام متنی دریافت خواهید کرد که شامل یک کد فعالسازی است. این کد را در مکانی امن نگه دارید که برای هیچ شخص ثالثی قابل دسترسی نباشد، در صورتی که نمی خواهید فوراً از آن استفاده کنید.

متاسفانه این فرصت در ایران به دلیل تحریم ها برای کاربران ایرانی قابل تهیه نیست و می بایست از طریق شرکت های واسته این کار را انجام دهند. ما در اتراکس می توانیم ابن حساب را با امنیت بالا برای شما ایجاد کنیم. 

 

آیا امکان استفاده از ووچر پرفکت مانی در سراسر جهان وجود دارد؟

 

بله، بیش از 200 صرافی معتبر پرفکت مانی در سراسر جهان در دسترس هستند. در XMLGold (صرافی ارز الکترونیکی با بالاترین امتیاز اعتماد پرفکت مانی)، می توانید ووچر پرفکت مانی خود را با هر نوع ارز دیجیتال یا ارز الکترونیکی به صورت Payeer EUR/USD، AdvCash EUR/USD، Litecoin، Tether، Perfect Money مبادله کنید.

 

 

کد ووچر پرفکت مانی شامل چه چیزهایی است؟

ووچر پرفکت مانی شامل یک چک الکترونیکی است که می توان از آن برای انتقال و برداشت وجوه تنها با یک کلیک استفاده کرد. این چک الکترونیکی شامل موارد زیر است:

 

  • یک کد دیجیتالی منحصر به فرد 16 رقمی،

 

  • یک کد فعالسازی 10 رقمی از کد منحصر به فرد،

 

  • مبلغ اعتبار. به عنوان مثال، 1000 USD،

 

  • تاریخ ایجاد: به عنوان مثال، 17:56 –  2019/08/30

 

 

هدف از ووچر پرفکت مانی چیست؟

هدف اصلی ووچر پرفکت مانی در کمک به تمام کاربران برای انتقال پول به افراد در سراسر جهان است. این سرویس به کاربران خود این امکان را می دهد تا برای خدمات و کالا به صورت ایمن و محرمانه پرداخت آنلاین انجام دهند. فرد می تواند به راحتی ووچر پرفکت مانی را با هر ارز دیجیتال یا پول نقد دیگری مبادله کند.

 

 

کجا می توان از ووچر پرفکت مانی استفاده کرد؟

ووچر پرفکت مانی را می توان برای اهداف زیر مورد استفاده قرار داد:

 

  • شما می توانید از آن برای انتقال وجه در سراسر جهان استفاده کنید. در صورت نداشتن یک حساب در پرفکت مانی، دریافت کننده می تواند کد فعالسازی ووچر را ازطریق پیامک دریافت کند.

 

  • امکان پرداخت های آنلاین برای محصولات و خدمات به ایمن ترین روش وجود دارد.

 

  • می توان از آن برای تبدیل پول نقد یا ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال استفاده کرد.

 

  • با استفاده از پرفکت مانی، شما می توانید کارت هدیه را در بازارهای کالاهای دیجیتال Buysellvouchers خرید و استفاده کنید.

 

علاوه بر این، اگر چند سفارش انجام داده اید یا به جایی سفر می کنید که به حساب پرفکت مانی خود دسترسی ندارید، در چنین مواردی می توانید از ووچر پرفکت مانی برای پرداخت های خود استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر مایل به خرید از فردی هستید که حساب پرفکت مانی ندارد، می توانید در قبال پول به او ووچر پرفکت مانی را پیشنهاد دهید.

 

 

نحوه استفاده از کد ووچر پرفکت مانی

به منظور استفاده از کد ووچر پرفکت مانی، باید ابتدا آن را فعال کنید. این فعالسازی تنها ازطریق صاحب کد ووچر پرفکت مانی قابل انجام است. به منظور فعالسازی ووچر پرفکت مانی، باید اقداماتی را انجام دهید که شامل موارد زیر می باشد:

 

  • وارد سیستم شوید و در بخش «deposit» ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید. یک پنجره با چند ورودی به نمایش در می آید.

 

  • شماره ووچر پول کامل.

 

  • کد فعالسازی ووچر پرفکت مانی.

 

  • شماره ووچر پرفکت مانی را وارد کنید و بر روی «Activate e-voucher» کلیک کنید.

ووچر پرفکت مانی چیست1

 

واحدهای پولی یا ارزهای پشتیبانی شده پرفکت مانی چه هستند؟

هر حساب کاربری یک حساب چندارزی است. علاوه بر این، به حساب های ارزی مختلفی تقسیم می شود:

 

  • ووچر پرفکت مانی USD (واحد پرفکت مانی، معادل دلار ایالات متحده).

 

  • ووچر پرفکت مانی یورو (واحد پرفکت مانی، معادل یورو).

 

  • طلا (واحد پرفکت مانی، معادل فلز گرانبها که به صورت اونس تروا تعریف می شود.)

 

 

آیا ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا دارد؟

بهترین بخش از ووچر پرفکت مانی این است که هرگز تاریخ انقضا ندارد. این بدان معنی است که فرد می تواند مبلغ درج شده بر روی ووچر را هر وقت که بخواهد استفاده کند. فقط اطمینان حاصل کنید که کد فعالسازی این ووچر پرفکت مانی را در ایمن ترین مکان نگهداری کنید. مهم ترین چیز این است که ووچر پرفکت مانی را گم نکنید زیرا اگر فردی جزئیات مربوط به آن را پیدا کند، می تواند از آن استفاده کند.

 

 

از کجا می توانم بررسی کنم که آیا کد پرفکت مانی فعال است یا خیر؟

اگر در مورد اعتبار کد ووچر پرفکت مانی تردید دارید، باید قبل از استفاده از آن اطمینان حاصل کنید. اما چگونه می توانید اعتبار آن را بررسی کنید؟ تنها کافی است کد 16 رقمی دیجیتال و کد فعالسازی را صحیح وارد کنید. این احتمال وجود دارد که پس از وارد کردن صحیح تمام جزئیات، همچنان به صورت نامعتبر نشان داده شود. در اینصورت باید با اطلاعات بیشتر با خدمات مشتریان پرفکت مانی تماس بگیرید.

 

 

نتیجه گیری

ووچر پرفکت مانی سطح بالای امنیت را بدون هرگونه تاخیری وعده می دهد. افرادی که از سرویس های پرداخت آنلاین استفاده می کنند اغلب هنگام انجام پرداخت ها چندان مطمئن نیستند. آن ها از اعتبار این سرویس ها اطمینان ندارند و ممکن است دچار استرس شوند.

 

برای دوری از این استرس ها و رفع شک و تردید شما، ما به این سوال پاسخ می دهیم که آیا ووچر پرفکت مانی ایمن است یا نه؟

 

پرفکت مانی با یک سیستم پرداخت مالی مطمئن و سریع به کاربران خود خدمت رسانی می کند. ووچر پرفکت مانی مانند کارت اعتباری است که ویژگی های متعددی دارد. این ووچر مانند یک حالت پرداخت عمل می کند که هر زمان و هر مکان قابل استفاده است. ووچر پرفکت مانی بیشتر شبیه به یک کارت اعتباری پیش پرداخت است که به عنوان مثال برای شارژ مجدد حساب در گوشی موبایل استفاده می شود.

 

ووچرها نسبت به انتقال های معمولی مجموعه ای از مزایا را دارند. آن ها بلافاصله پردازش می شوند، ‌در حالی که انتقال های سنتی ممکن است با تاخیر، بررسی های مجدد و گاهی اوقات رد شدن همراه باشند.

 

 

اتراکس امن و حرفه ای

اتراکس یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و متمایز است که در دسترس معامله‌ گران ارزهای دیجیتال از سراسر جهان می باشد. این صرافی با تمرکز بر امنیت، سرعت و تنوع، تجربه‌ ی متفاوتی را برای کاربران به ارمغان می‌ آورد. در این صرافی ووچر پرفکت مانی هم می توانید بخرید.

 

ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد اتراکس:

  • امنیت بالا
  • تنوع بالای رمز ارزها
  • سرعت و خدمات خودکار
  • پشتیبانی حرفه‌ای
  • رابط کاربری ساده و مدرن

 

اگر به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه‌ مند هستید، اتراکس بهترین گزینه‌ برای شروع معامله و کسب تجارب مثبت است. به اتراکس بپیوندید و از فرصت‌ های بی‌ نظیر ارزهای دیجیتال بهره‌ مند شوید.

 

منبع: buysellvouchers

 

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa