دانلود اپلیکیشن

من کدام نوع سرمایه گذار کریپتو هستم؟

انواع سرمایه گذار کریپتو وجود دارد. برخی از افراد برای بلندمدت سرمایه گذاری می کنند و معتقدند که قیمت بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال در طول زمان به افزایش خود ادامه خواهد داد. برخی نیز برای کوتاه مدت سرمایه گذاری می کنند و به دنبال خرید درپایین و فروش در بالا هستند. و سپس کسانی هستند که در…

فهرست محتوا

من کدام نوع سرمایه گذار کریپتو هستم؟
Abbas Kafi
2 سال قبل

انواع سرمایه گذار کریپتو وجود دارد. برخی از افراد برای بلندمدت سرمایه گذاری می کنند و معتقدند که قیمت بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال در طول زمان به افزایش خود ادامه خواهد داد. برخی نیز برای کوتاه مدت سرمایه گذاری می کنند و به دنبال خرید درپایین و فروش در بالا هستند. و سپس کسانی هستند که در بلندمدت و کوتاه مدت سرمایه گذاری می کنند و از نوسانات بازار برای کسب سود استفاده می کنند.

شما کدام نوع از انواع سرمایه گذار کریپتو هستید؟ آیا برای بلندمدت، کوتاه مدت یا هر دو سرمایه گذاری می کنید؟ پاسخ ممکن است به اهداف و میزان تحمل ریسک شما بستگی داشته باشد.

 

هودلر

اگر به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه دارید، احتمالاً با اصطلاح «Hodler» آشنا هستید. اما برای کسانی که نمی‌دانند، هودلر کسی است که ارزهای دیجیتال خود را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت نگه می‌دارد. هولدرها با معامله گران روزانه یا انواع دیگر سرمایه گذاران متفاوت هستند، زیرا آنها سعی نمی کنند بازار را زمان بندی کنند یا ارزهای دیجیتال خود را برای کسب سود سریع بفروشند. در عوض، آنها برای مدت طولانی در بازار هستند و صبورانه منتظر رسیدن بازار به قله های صعودی جدید هستند.

پس چرا هودلر باشیم؟ برای مثال، اگر کارت های خود را درست بازی کنید، Hodling می تواند یک استراتژی بسیار سودآور باشد. اگر صبور باشید و در طول یک بازار نزولی روی کریپتوهای خود سرمایه گذاری کنید، در آن صورت زمانی که بازار در نهایت دوباره رشد کرد، ثروتمند خواهید شد.

 

تریدر حرفه ای

تماشای معامله گران کریپتو حرفه ای لذت بخش است. آنها در چند ثانیه تصمیم می گیرند و معاملات را با سرعت برق انجام می دهند. و به نظر می رسد که آنها همیشه در صدر قرار می گیرند، صرف نظر از شرایط بازار.

اگر به فکر تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای ارزهای دیجیتال هستید، ابتدا باید چند نکته را در نظر بگیرید. شما باید درک قوی از بازار داشته باشید و باید بتوانید به سرعت فکر کنید. شما همچنین باید یک صرافی یا برورکر عالی داشته باشید که بتواند معاملات را سریع و کارآمد انجام دهد.

 

سرمایه گذار مالی

سرمایه گذار مالی فردی است که از یک استارت آپ کریپتوی با سرمایه گذاری پول در آن حمایت می کند. او در ازای سرمایه گذاری، حقوق صاحبان سهام دریافت می کند. سرمایه گذاران مالی به عنوان سرمایه گذاران ریسک پذیر نیز شناخته می شوند. آنها با سایر سرمایه گذاران متفاوت هستند زیرا آنها فقط پول را سرمایه گذاری نمی کنند. آنها همچنین زمان و تخصص خود را برای کمک به رشد استارتاپ ارائه می دهند.

استارت‌آپ‌های کریپتو معمولاً از طریق عرضه اولیه توکن (ICO) پول جمع‌آوری می‌کنند. هنگامی که یک استارت آپ ارز دیجیتال قصد راه اندازی یک ICO را دارد، ابتدا تصمیم می گیرد که چقدر پول می خواهد جمع آوری کند. سپس، وایت پیپری ایجاد می کند که پروژه و فروش توکن را توضیح می دهد وایت پیپر با سرمایه گذاران کلان به اشتراک گذاشته می شود. اگر سرمایه گذار به پروژه علاقه مند باشد، توکن ها را در طول ICO خریداری می کند.

 

سرمایه گذار مشترک

مزایای زیادی برای تنوع بخشیدن به سبد ارزدیجیتال شما وجود دارد. با سرمایه گذاری در انواع دارایی های دیجیتال، می توانید ریسک را کاهش دهید و بازده را به حداکثر برسانید. یک پورتفولیوی با تنوع مناسب، در معرض انواع مختلف دارایی‌ها، از جمله آلتکوین‌ها، استیبل کوین‌ها و توکن‌های ابزاری قرار می‌گیرد.

تنوع بخشیدن به سبد سهام خود یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که می توانید به عنوان یک سرمایه گذار معمولی انجام دهید. با سرمایه گذاری در انواع دارایی ها، می توانید ریسک خود را کاهش دهید و شانس کسب سود را افزایش دهید. بنابراین، اگر به دنبال تنوع بخشیدن به سبد کلی خود هستید، مطمئن شوید که گزینه های دیجیتال را در نظر بگیرید.

 

سخن پایانی

دنیای ارزهای دیجیتال برای کسب درامد و رسیدن به ثروت های کلان بسیار متنوع و جذاب میباشد اما برعکس اگر دانش و حرفه کافی نداشته باشید یک شبه تمام ثروت و پول خود را از دست میدهد.با مجموعه اتراکس همراه باشید و در بخش آموزشی ما دانش خود را بروز کنید.

 

صرافی ارز دیجیتال اتراکس، امن و سریع

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس کارمزد ریالی صفر و کارمزد کریپتو تنها 0.1 درصد است. در اتراکس امکان معامله بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف برای شما فراهم است و این مورد در کمترین صرافی ایرانی یافت می شود. امکان واریز و برداشت از یک دلار تا بالای 25 میلیون تومان، پشتیبانی 24 ساعته در هر لحظه از شبانه‌ روز و ثبت نام و احراز هویت راحت، سریع و خودکار از دیگر ویژگی های اتراکس هستند. از هر نقطه‌ ای از جهان، می توانید به اتراکس دسترسی داشته باشید.

همین حالا به اتراکس بپیوندید و معاملات امن و سریع را تجربه کنید. برای ثبت نام در صرافی اتراکس از این لینک استفاده کنید.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط