ربات معاملاتی تلگرام چیست و معرفی ۳ ربات برتر معامله‌گری

ربات معاملاتی تلگرام چیست و معرفی ۳ ربات برتر معامله‌گری
زمان مطالعه: 6 دقیقه

بررسی دقیق نمودارهای پر نوسان بیت‌ کوین، اتریوم، دوج‌ کوین یا جدیدترین آلت‌کوین‌های پرطرفدار ممکن است بسیار پیچیده به‌نظر برسد. اما تصور کنید، اگر یک دستیار شخصی داشته باشید که بتواند نوسانات ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کند، و در عین حال از حرکات بازار آموزش‌های را ببینید، و حتی بتوانید معاملات را با دقت استراتژیک انجام دهید! دنیای ارزهای دیجیتال برای شما دگرگون خواهد شد. به آینده معاملات ارزهای دیجیتال خوش آمدید، جایی که ادغام فناوری هوش مصنوعی و بلاکچین، قدرت ربات معاملاتی تلگرام را به ارمغان می‌آورد.

 

معرفی ربات معاملاتی تلگرام

این ربات‌ها، بر خلاف همتایان سنتی خود، به مجموعه‌ای از قوانین سخت‌ وابسته نیستند. آنها به طور مداوم از الگوهای بازار در حال تغییر، یاد می‌گیرند و به شما کمک می‌کنند تا تصمیمات معاملاتی آگاهانه‌تری را اتخاذ کنید. برای اینکه تجربه هیجان انگیزتری داشته باشید، این ربات با حساب تلگرام شما اتصال داده می‌شود و به‌روزرسانی‌های فوری در معاملات را ارائه می‌دهد و حتی توصیه‌های شخصی‌سازی شده برای توکن‌های جدید را ارائه می‌دهد.

در ادامه این مقاله، شما را با ایجاد ربات معاملاتی تلگرام آشنا خواهیم کرد. شما فرآیند گام به گام را درک خواهید کرد، از راه اندازی محیط توسعه خود تا ادغام مدل‌های هوش مصنوعی و API‌ها یاد خواهید گرفت.

ربات معاملاتی تلگرام
ربات‌های معاملاتی یک دستیار مجازی هستند.

برخلاف برخی دیگر از ترندهای کریپتوکارنسی که به سرعت از بین می‌رفتند، و چیزی جز هیاهو و هیجان نبودند، ربات‌های تلگرامی فعلا ماندگار هستند.

3 دلیل برای ماندگاری ربات‌های تلگرامی:

  • مدیریت توسط هوش مصنوعی: آن‌ها توسط هوش مصنوعی مدیریت می‌شوند. از آنجا که این ربات‌ها کاملاً خودکار هستند و اغلب از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند، به راحتی به‌عنوان پروژه‌های کریپتوکارنسی هوش مصنوعی درک می‌شوند.
  • ایجاد درآمدزایی: چندین ربات معاملاتی تلگرام روزانه ده‌ها یا حتی صدها هزار دلار کارمزد ایجاد می‌کنند. با توجه به اینکه اکثر پروژه‌های ارز دیجیتال برای ایجاد درآمد در تلاش هستند، این مزیت بسیار شگفت انگیز است.
  • استفاده از آنها آسان است: ماهیت کاربرپسند و سازگار با موبایل این ربات‌ها به این معنی است که معاملات زنجیره‌ای را برای مخاطبان بسیار بیشتری نسبت به آنچه قبلا وجود داشت در دسترس قرار می‌دهند و به‌طور قدرتمند می‌توانند میلیون‌ها معامله‌گر را جذب کنند.

 

معرفی ۳ ربات معاملاتی تلگرام

۱. Maestro Bots:

Maestro Bots بزرگترین ربات تلگرام از نظر حجم معاملات و درآمدزایی است.

از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون حدود ۱۶ میلیون دلار درآمد ایجاد کرده است.

از ۳ بلاکچین؛ ETH، BSC و Arbitrum، پشتیبانی می‌کند، اما اکثریت قریب به اتفاق کارمزدها روی اتریوم ایجاد می‌شود.

Maestro Bots شامل ۳ محصول است که مستقیماً از حساب تلگرام شما قابل اجرا هستند: Snipper Bot، Whale Bot و Wallet Tracker.

  • ربات Sniper: همانطور که از نامش پیداست، مانند یک تک تیرانداز عمل می‌کند، به این معنی که به شما امکان می‌دهد به محض اضافه شدن نقدینگی، یک توکن را خریداری کنید. علاوه بر این، به شما امکان می‌دهد معاملات خودکار یا دستی را با سرعت برق انجام دهید. این ربات گزینه‌های فروش خودکار را برای ستاپ‌های معاملاتی و تضمین سود ارائه می‌دهد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت آنی خرید و فروش در ‎‎۳ کیف پول را انجام دهید.
  • ربات Whale: شما را از حرکات بزرگی که توسط کیف پول‌ها انجام می‌شود و می‌خواهید مراقب آنها باشید مطلع می‌کند.
  • Wallet Tracker: در نهایت، ردیاب Wallet به شما این امکان را می‌دهد که موجودی ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول‌های BSC و ETH بدون نیاز به جابجایی برنامه‌ها یا ترک تلگرام مشاهده کنید.

استفاده از ربات Maestro رایگان است، اما برای هر معامله موفق خرید و فروش ۱درصد مالیات دریافت می‌شود.

از نظر امنیت، تمامی کلیدهای خصوصی دارای رمزگذاری AES هستند و امنیت سرورها تضمین شده است.

 

۲. Unibot

Unibot دومین ربات تلگرام از نظر حجم معاملات و کارمزدهای تولیدی است. تاکنون حدود ۱ میلیون دلار درآمد و ۱۱۵ میلیون دلار در حجم معاملات ایجاد کرده است. بزرگترین تفاوت آن با Maestro این است که بیشتر جامعه محور است.

حدود یک ماه پیش، Unibot توکنی را راه‌اندازی کرد که تاکنون 1500 درصد افزایش یافته است.

تیم توسعه‌دهنده Unibot درآمد ایجاد شده را با دارندگان توکن خود تقسیم می‌کند. دارندگان ۴۰ درصد کارمزد تراکنش و ۱ درصد از کل حجم معامله UNIBOT را به نسبت مقدار توکن‌های نگهداری شده دریافت می‌کنند.

دارندگان همچنین می‌توانند یک کد رفرال برای دریافت ۲۵ درصد از هزینه تراکنش از کاربرانی که از پیوند آنها استفاده می‌کنند و ۲۰ درصد تخفیف در هزینه تراکنش خود ایجاد کنند.

از نظر معامله، Unibot به شما امکان دسترسی به سه کیف پول جدید در داخل ربات را می‌دهد و همچنین به شما امکان می‌دهد کیف پول خود را وارد کنید.

این مزیت به شما امکان می‌دهد معامله چند کیف پول را با سرعتی برق‌آسا انجام دهید، به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت توکن‌ها را معامله کنید و همچنین سفارشات خرید و فروش را محدود کنید.

ویژگی Mirror Sniper Unibot شما را قادر می‌سازد تا به‌طور خودکار از سایر معامله‌گران کپی کنید و معاملات آنها را برای سود احتمالی تکرار کنید.

در نهایت، با Unibot، می‌توانید قیمت توکن‌ها را پیگیری کنید و هشدارهایی را برای تغییرات بزرگ قیمت دریافت کنید.

ربات معاملاتی تلگرام
با کمک ربات‌های معاملاتی خطا به کمترین میزان ممکن می‌رسد.

 

WagieBot .۳

WagieBot یکی دیگر از ربات‌های معاملاتی تلگرام است که به سرعت در حال رشد است. تاکنون ۶۰۰ اتریوم کارمزد (تقریباً ۱ میلیون دلار) در کمتر از یک ماه ایجاد کرده است.

این ربات روی گره‌های خصوصی اختصاصی خود در سه شبکه – ETH، BSC و Arbitrum کار می‌کند. همچنین به‌عنوان یک ربات معاملاتی تلگرام یا Discord در دسترس است.

توکن بومی WagieBot از زمان راه‌اندازی اخیر خود ۱۴۰۰ درصد رشد کرده است، اما در حال حاضر در میانه یک اصلاح بزرگ است.

نگه‌داری مقدار مشخصی از توکن‌های WAGIE به کاربران مزایای زیادی می‌دهد.

تمام اقداماتی که از طریق WagieBot انجام می‌دهید؛ خرید، فروش، یا کپی ترید به‌صورت آنی صورت می‌گیرد.

هنگامی که قصد دارید قراردادی را اجرا کنید، WagieBot به‌طور خودکار بزرگترین استخر نقدینگی توکن را دریافت می‌کند و معامله را بسیار سریع‌تر از صرافی غیرمتمرکز انجام می‌دهد. مانند بسیاری از ربات‌ها، می‌توانید استاپ‌های معاملاتی خودکار را تنظیم کنید و سود ببرید.

یکی دیگر از ویژگی‌های، WagieBot نقدینگی زیاد آن است.به شما امکان می‌دهد بلافاصله پس از اضافه شدن نقدینگی خرید  را انجام دهید.

کاربران همچنین می‌توانند گزینه کپی ترید را فعال کنند و گزینه‌های متعددی مانند حداکثر ارزش بازار، حداقل و حداکثر نقدینگی و حد خرید و فروش را تنظیم کنند.

در نهایت، WagieBot یک برنامه و کد رفرال را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا ۲۰ درصد از هزینه‌های پرداخت شده به ربات را دریافت کنید.

 

سوالات متداول

ربات تلگرام کریپتو چیست؟

ربات معاملاتی، نرم افزاری است که به خودکارسازی روش های شما در برخورد با ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. این ربات‌های معاملاتی تلگرام به شما کمک می‌کنند نسبت به دیگران مزیت رقابتی داشته باشید.

 

معروف‌ترین ربات‌های معاملاتی کدام‌ها هستند؟

ربا‌ت‌های بسیاز زیادی برای معاملات در تلگرام وجود دارند، اما معروف‌ترین آنها عبارتند از: Maestro Bots ،Unibot ،WagieBot.

 

آنچه در ربات معاملاتی تلگرام مطالعه کردیم

از تحلیل و بررسی، معاملات خودکار، ردیابی نهنگ‌ها، هشدارها، یا ییلد فارمینگ، ربات‌های تلگرام طیف بسیار وسیعی از گزینه‌ها را به معامله‌گران ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند که دیگر نمی‌توانیم آنها را نادیده بگیریم.

این روند جدید یک حوزه نوپا است که چندین میلیارد دلار درآمد ایجاد می‌کند و این پتانسیل را دارد که میلیون‌ها معامله‌گر جدید را به حوزه معاملات درون زنجیره‌ای بیاورد.

به خاطر داشته باشید که تلگرام تنها یک پلتفرم است. به‌زودی، احتمالاً ربات‌هایی برای Discord توییتر و حتی مرورگرهایی در قالب برنامه‌های افزودنی خواهیم داشت.

در این مقاله، 3 ربات برتر تلگرام را بررسی کردیم که در حال حاضر امیدوارکننده‌ترین ربات‌ها هستند. از آنجا که این صنعت به سرعت در حال رشد است، تعداد ربات‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

 

اتراکس دنیایی از ارزهای دیجیتال با امکانات نامحدود

به دنیایی ارزهای دیجیتال با امکانات نامحدود خوش آمدید! اتراکس، صرافی‌ ارز دیجیتال بی‌نظیر با امکان خرید و فروش حدود 400 ارز دیجیتال، واریز و برداشت نامحدود و بیش از همه، بستری برای یادگیری و تحلیل‌های کاربردی در دنیای ارزهای دیجیتال می‌باشد.

چرا باید اتراکس را انتخاب کنید؟

  • مجموعه‌ای از برترین ارزهای دیجیتال: با دسترسی به حدود 400 ارز دیجیتال مختلف، هیچ محدودیتی در انتخاب ارزهای مورد نظرتان وجود ندارد.
  •  واریز و برداشت نامحدود: ما با افتخار، به شما امکان واریز و برداشت نامحدود را فراهم می‌کنیم تا شما به راحتی معاملات خود را انجام دهید.
  • وبلاگ آموزشی فوق‌العاده: با وبلاگ اتراکس، دنیای ارزهای دیجیتال را از نزدیک بشناسید. آموزش‌های جامع و مفید درباره ارزها، تحلیل‌های کاربردی و راهنماهای مهم برای معاملات موفق را در اختیار دارید.
  • آخرین تحلیل‌ها و اخبار: ما به شما اطلاعات بروز از بازار ارزهای دیجیتال و آخرین تحلیل‌ها را ارائه می‌دهیم تا بهترین تصمیمات را در خرید و فروش بگیرید.

اگر به دنبال راهی برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال با آسانی و اطمینان هستید، اتراکس انتخابی بی‌نظیر است. همچنین، با وبلاگ آموزشی ما، به یادگیری جدیدترین اطلاعات و تحلیل‌های بازار پرداخته و تجربه‌ای به‌یادماندنی از دنیای ارزهای دیجیتال خواهید داشت.

همین حالا به پنل کاربری اتراکس مراجعه کنید و عضو شوید تا به بهترین تجربه معاملاتی خود دست یابید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa