Airdrops چیست و چرا مهم است؟ آیا ارزش سرمایه گذاری دارند؟

Airdrops چیست و چرا مهم است؟ آیا ارزش سرمایه گذاری دارند؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه

Airdrops یک راه آسان برای کاربران برنامه‌ها و بازی‌های غیرمتمرکز است تا ارزهای دیجیتال، NFT یا سایر پاداش‌های رایگان را مستقیماً به کیف پول خود دریافت کنند.

مقدمه:

ایردراپ ها یا توکن های عرضه اولیه میتوانند کسب درامد خوبی برای کاربران علاقمند به حوزه بلاکچین باشند.همان اندازه که این حوزه پر سود و پر درآمد هست دارای ریسک های زیادی نیز میباشد. به دلیل گسترده بودن این حوزه و اغلب ایردراپ های رایگان بسیاری در صدد کلاهبرداری از این طریق میباشند و با اتصال کیف پول ارز دیجیتال کاربر تمام دارایی های او را به سرقت میبرند. لذا ما درمجموعه اتراکس سعی بر این داریم تمامی مراحل دریافت یک ایردارپ معتبر را به صورت گام به گام برای شما همراهان اتراکس در مقالات متعدد در آینده آموزش دهیم.

Airdrops در وب 3 چیست؟

Airdrops جوایزی است که بین کاربران جوامع وب 3 بدون هیچ هزینه یا رشته ای توزیع می شود.

آنها یک راه محبوب برای پروژه ها و بازی های کریپتوکارنسی هستند تا برند خود را تبلیغ کنند یا به کاربران وفادار و متعهد پاداش دهند.در دنیای گسترده وب 3، راه های متعددی برای مواجهه یا جذب ایردراپ وجود دارد.

مطالب مرتبط: تفاوت‌ های ICO و IDO

راههای دریافت ایردراپ

کاربران می توانند فقط با ثبت نام در dapps یا تعامل با آنها، airdrops را دریافت کنند.

اغلب، یک dapp از کاربران می خواهد که مقدار مشخصی توکن را نگه دارند یا چندین بار با پلتفرم تعامل داشته باشند تا واجد شرایط ایردراپ شوند.

اگر کاربران واجد شرایط باشند، جوایزی را به‌طور خودکار به حساب‌هایشان اضافه می‌کنند،این ایردراپ ها می توانند به شکل ارزهای دیجیتال کمتر شناخته شده یا مقادیر کمی از ارزهای محبوب باشند.

تعهد به سیستم

بسیاری از DAO ها، dapp ها و بازی های وب 3 به دنبال پاداش به وفادارترین و متعهدترین اعضای خود هستند و ساده ترین راه برای انجام این کار ارسال ایردراپ رایگان به آنها است.

کاربران با شرکت در رویدادها، فعال بودن برای مدت طولانی یا انتقال مقدار زیادی پول از طریق برنامه، واجد شرایط ایردراپ ها هستند. این ایردراپ‌ها می‌توانند به شکل NFT‌های انحصاری، توکن‌های حکومتی یا سایر ارزهای دیجیتال باشند.

ّبرای دریافت ایردراپ حتما باید یک آدرس کیف پول را به عرضه کننده ایردراپ ارائه بدید،برای راحتی کار شما میتوانید ادرس اختصاصی کیف پول اتراکس را به عرضه کننده ایردراپ مورد نظر ارائه دهید تا در هنگام عرضه،ایردراپ به کیف پول اختصاصی اتراکس واریز گردد،شما بدون پرداخت کارمزد و بدون پرداخت هزینه نگهداری میتوانید با بالاترین سرعت ایردراپ دریافتی خود را در اتراکس تبدیل به تومان یا مابقی ارزهای دیجیتال کنید.

فورک یک شبکه

اگرچه بسیار نادرتر از سایر اشکال ایردراپ است، اعضای بلاک چینی که تحت یک هارد فورک قرار می گیرند، اغلب ارز جدید بلاک چین خود را ایردراپ می کنند.

وقتی یک بلاک چین فورک می‌کند، ارز قدیمی می‌تواند بی‌فایده شود، بنابراین بلاک‌چین‌ها یک عکس فوری از نمونه کارهای کاربران می‌گیرند و با توکن جدید خود، مقدار مساوی ارز را به آنها پرداخت میکنند.

نحوه یافتن و واجد شرایط بودن برای Airdrops

پیدا کردن ایردراپ های تبلیغاتی و فورکی کار سختی نیست. بسیاری از صرافی‌های ارزدیجیتال، برنامه‌های غیرمتمرکز و بازی‌های وب ۳، ایردراپ‌های تبلیغاتی را فقط برای ایجاد حساب کاربری با آنها ارائه می‌کنند.

فورک ایردراپ ها، همانطور که قبلا ذکر شد، در وب 3 بسیار کمتر است، اما می توانید با جستجوی بلاک چین ها با توجه به هارد فورک ها، آنها را بیابید.

جستجوی ایردراپ های متعهد به سازمان سخت ترین گزینه است زیرا بسیاری از برنامه ها و بازی ها آنها را تبلیغ نمی کنند. آن‌ها نمی‌خواهند کاربرانشان چک لیستی ایجاد کنند که به آنها اجازه می‌دهد airdrop را فریب دهند.

توسعه دهندگان یک عکس فوری از کیف پول کاربران خود می گیرند و داده هایی را در مورد سطوح تعامل،مقدار پولی که از طریق dapp صرف می شود و زمان صرف شده برای فعالیت جمع آوری می کنند،سپس آنها جامعه خود را با دادن جوایز رایگان به همه شگفت زده خواهند کرد.

برای واجد شرایط بودن برای ایردراپ های تبلیغاتی، کاربران باید یک حساب کاربری در dapp تبلیغ شده ایجاد کنند و نسخه چاپی دقیق مربوط به airdrop را مطالعه کنند.

در بسیاری از مواقع، کاربران برای واجد شرایط بودن کامل باید مقدار مشخصی ارز دیجیتال را در اختیار داشته باشند.

کاربران باید قبل از انجام فورک توکن بلاک چین را نگه دارند تا بتوانند واجد شرایط فورک ایردراپ باشند. برای واجد شرایط بودن برای ایردراپ های وفاداری، کاربران باید به شدت فعال باشند و امیدوار باشند توسعه دهندگان متوجه شوند.

سخن پایانی

Airdrops یک راه ساده برای توسعه دهندگان پروژه های web3 است تا به جوامع خود کمک کنند یا خود را تبلیغ کنند. هنگامی که آنها به درستی استفاده می شوند، می توانند سودآور و بسیار مفیدتر باشند.

معاملات امن و سریع در اتراکس

اتراکس، یکی از برترین صرافی‌ های ارز دیجیتال با تمرکز بر امنیت و سرعت، برای همه‌ افرادی که به دنبال ورود به دنیای ارزهای دیجیتال هستند، گزینه‌ ایده‌ آلی است. صرافی ارز دیجیتال اتراکس از بیش از 350 رمزارز متنوع پشتیبانی می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا با کارمزد بسیار کم، بدون محدودیت واریز و برداشت، ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنید. با احراز هویت آنی و رمزگذاری پیشرفته، امنیت شما برای اتراکس اولویت است. پشتیبانی 24 ساعته نیز همواره در خدمت شماست. اتراکس، نقطه شروعی مناسب برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال همچون بیتکوین و اتریوم محسوب می‌ شود.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa