دانلود اپلیکیشن

آیا Dogecoin دوباره رتبه 5 بازار را تصاحب خواهد کرد؟

بعد از مدت‌ها دوباره ارز دیجیتال Dogecoin با سروصدای فراوان به تییتر اصلی خبرگذاری‌ها بازگشته است. این بار در اتفاقی نادر ایلان ماسک، نماد توییتر را از پرنده آبی به سگ شیبا تغییر داده است. بسیاری از تفاسیر حاکی از آن که در آینده‌ای نزدیک توییتر حامی بی قید و شرط این ارزدیحیتال باشد.   مقدمه از دوشنبه،14 فروردین، نماد…

فهرست محتوا

آیا Dogecoin دوباره رتبه 5 بازار را تصاحب خواهد کرد؟
Abbas Kafi
2 سال قبل

بعد از مدت‌ها دوباره ارز دیجیتال Dogecoin با سروصدای فراوان به تییتر اصلی خبرگذاری‌ها بازگشته است. این بار در اتفاقی نادر ایلان ماسک، نماد توییتر را از پرنده آبی به سگ شیبا تغییر داده است. بسیاری از تفاسیر حاکی از آن که در آینده‌ای نزدیک توییتر حامی بی قید و شرط این ارزدیحیتال باشد.

 

مقدمه

از دوشنبه،14 فروردین، نماد دوج‌کوین به جای توییتر Bluebird در صفحه اصلی این پلتفرم جاگذاری شده است. تصویر سگ افسانه‌ای شیبا اینو نیز اکنون در صفحه اصلی اپلیکیشن توییتر منتظر کاربران است.

با این اقدام ایلان ماسک، Dogecoin توانست از مقاومت روانی 0.10 دلار آمریکا عبور کند.

این اقدام توییتر ارزش بازار Dogecoin را 3.4 میلیارد دلار افزایش داد. ارزش بازار فعلی 11،813،431،500 دلار تقریباً برابر با ارزش بازار 13،629،650،254 میلیارد دلاری کاردانو است.

بنابراین، هر دو ارز دیجیتال درگیر نبرد شدیدی برای کسب جایگاه هفتم ارزهای دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار هستند. با این حال، Dogecoin هنوز باید برای بازگشت به رتبه 5 رمزارز برتر، مقداری بیشتری تلاش کند. در حال حاضر، این جایگاه در اختیار استیبل کوین USD-Coin (USDC) با ارزش بازار 32،947،876،993 دلار است.

 

آیا  پیاده‌سازی رمزارزها در توییتر به زودی اجرایی می‌شود

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را در اکتبر 2022 خریداری کرد، گمانه زنی‌هایی در مورد پیاده‌سازی سیستم پرداخت با رمزارزها وجود دارد. با این حال، اوایل سال جاری، غول رسانه‌های اجتماعی این شایعات را تکذیب کرد.

توییتر اعلام کرد که در حال بررسی یکپارچه‌سازی پرداخت‌های دیجیتال، از جمله تاییدیه‌های نظارتی لازم است. توییتر اضافه کرد که عملکرد رمزنگاری ممکن است در تاریخ‌های بعدی دنبال شود.

هنوز مشخص نیست که آیا آخرین رویداد نشان دهنده اجرای قریب الوقوع پرداخت با کریپتوکارنسی‌ها است یا خیر. ماسک در واکنش به این رویداد چندین بار توییت کرد:

با این حال، جایگزینی لوگوی توییتر با نماد Dogecoin اتفاق تاه‌ای نیست!

در سال‌های گذشته، ماسک بارها با توییت‌های رازآلود خود بر بازار Dogecoin تأثیر گذاشته است. این سرمایه‌گذار میلیاردر خود را «پدر دوج» می‌نامد و قبلاً درباره امکان معرفی گزینه پرداخت دوج برای خدمات اشتراک توییتر صحبت‌های داشته است. ایلان ماسک تأثیر پایداری بر ارزهای دیجیتال و قیمت آنها دارد.

 

چگونه ارزدیجیتال Dogecoin را خریداری کنیم

با باز کردن یک حساب کاربری در صرافی ارزدیجیتال اتراکس می‌توانید اقدام به خرید وشروع سرمایه‌گذاری روی این رمزارز کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک آدرس ایمیل یا یک شماره تلفن همراه را در مراحل خواسته شده به ثبت برسانید. بنابراین، شما می‌توانید در عرض 30 ثانیه کاربر صرافی اتراکس شوید. بعد از تکمیل ثبت نام، یک کیف پول امن برای شروع معامله‌گری به شما اختصاص داده می‌شود.

 

تغییر لوگو در پاسخ به دعوای میلیاردی

جالب اینجاست که رشد مستمر Dogecoin پس از انتشار اخباری مبنی بر تلاش وکلای ماسک برای پایان دادن به پرونده 258 میلیارد دلاری علیه وی به اتهام دستکاری در قیمت Dogecoin منتشر شد.

در جولای 2022، شاکیان، ماسک را به دستکاری قیمت Dogecoin از طریق حضور گسترده خود در رسانه‌های اجتماعی متهم کردند. این شامل حضور او در Saturday Night Live می‌شود، که باعث شد قیمت Dogecoin “بیش از 36000٪ در دو سال” قبل از سقوط دوباره آن افزایش یابد.

 

سخن پایانی

تا کنون، این تنها اطلاعات رسمی در مورد معنای واقعی نماد Dogecoin است. اما فرض کنید جامعه Dogecoin در حال حاضر بسیار خوشبینانه به تغییر لوگو واکنش نشان می‌دهد. اگر Dogecoin به عنوان یک وسیله پرداخت در توییتر ادغام شود، قیمت DOGE چقدر افزایش خواهد یافت؟

 

چرا اتراکس را انتخاب کنیم؟

صرافی ارز دیجیتال اتراکس با ویژگی‌ها و خدمات منحصر به فرد خود، امکان معامله در بازار ارزهای دیجیتال را با اطمینان و راحتی بیشتری فراهم کرده است. از مهمترین امتیازات اتراکس، تأکید بر امنیت بالا است. این صرافی با استفاده از تکنولوژی‌های رمزنگاری پیشرفته، امنیت اطلاعات و ارزهای دیجیتال کاربران را به شکل کامل تضمین می‌کند. همچنین، احراز هویت آنی و پشتیبانی 24 ساعته، سرعت تراکنش‌ ها و رابط کاربری ساده و کاربرپسند از دیگر دیگر نقاط قوت این صرافی است. این صرافی از بیش از 400 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط