تحلیل اختصاصی آنچین و پرایس اکشن: وضعیت بیت کوین در شرایط خطرناک بایننس چگونه خواهد بود؟

تحلیل اختصاصی آنچین و پرایس اکشن: وضعیت بیت کوین در شرایط خطرناک بایننس چگونه خواهد بود؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه

بررسی و تحلیل هفتگی شماره 2 (1401/9/27)

ما در اتراکس هر هفته تحلیل ها و دیدگاه اختصاصی خود را راجب بازار رمزارز ها به اشتراک میزاریم،این تحلیل و بررسی ها کاملا بی طرفانه بوده و سعی بر این داریم تمامی جوانب و داده های انچین را بصورت تخصصی مورد تفسیر و تحلیل قرار دهیم ،این داده ها نباید به تنهای ملاک سرمایه گذاری شما قرار بگیرد،تحلیل های اختصاصی اتراکس دیدگاه خوب و دقیقی برای شما فراهم میکند اما تحقیقات و تحلیل های خود را نیز کنار مقالات ما قرار دهید.

مقدمه:

این روزها بازار ارزهای دیجیتال شرایط چندان مساعدی ندارد و خبر و شایعات ورشکشستگی پروژه های مختلف و صرافی های مختلف از جمله صرافی بایننس، باعث کاهش چشمگیر بسیاری از ارزها شده حتی در برخی آلت کوین ها مانند کاردانو و الراند گلد کف های قیمتی جدیدی بوجود امده است.

کاربران گرامی اتراکس نباید از چنین شرایطی بترسند و دچار فوموی شدید شوند،بررسی تاریخی دنیای کریپتو کارنسی ها نشان میدهد در هر دوره بازار نزولی این اتفاقات و شایعات رخ میدهدو نهنگ ها در چنین شرایطی شروع به انباشت بیت کوین های بیشتر و ذخایر خود میکنند. پس با اتراکس همراه باشید تا بتوانیم بحران بازار را تبدیل به فرصتی طلایی کنیم.

1-وضعیت صرافی بایننس:

بزرگترین netflow در تاریخ صرافی بایننس هفته گذشته رخ داد

تعریف Netflow: اختلاف بین ورودی و خروجی بیتکوین به صرافی – قرمز یعنی خروجی بیشتر از ورودی است

اخبار منتشر شده اخیر در مورد بایننس باعث وحشت سرمایه‌گذارانی شده که چند هفته پیش با اتفاق صرافی FTX روبرو شدند. آنها ترجیح میدن کوین‌های خود را از بایننس خارج کنند.

این مساله باعث شده که در هفته گذشته بیش از ۳ میلیارد دلار  دارایی از بایننس خارج بشه و همچنین Netflow بیتکوین به بیش از ۴۰ هزار کوین برسد.

در این مورد هیچ پیش‌بینی قطعی و مطمئنی را نمیتوان ارائه داد. فقط باید تماشاچی بود و دید در نهایت این دعوای بازیگران بزرگ تا کجا پیش خواهد رفت.

وضعیت صرافی بایننس

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ذخایر بیت کوین صرافی بایننس در هفته گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

این کاهش به معنای انباشت نهنگ ها نیست بلکه برداشت کاربرانی میباشد که از ترس ورشکستگی صرافی بایننس دارایی های خود را از این صرافی خارج کرده اند.

وضعیت صرافی بایننس
coinglass.com

مطالب مرتبط: تحلیل بیت کوین

2-وضعیت صرافی okx:

امروز در زمان نگراش این مقاله اتفاقی دیگر در بازار رخ داده است که فعلا در حد حدس و گمان میباشد باید تا فردا همزمان با باز شدن بازارهای جهانی دید و تماشگر بود که دقیقا چه اتفاقی افتاده است داده‌های آن‌چین سایت تحلیلی کریپتوکوانت در حال حاضر نشان می‌دهد که برداشت استیبل‌کوین از صرافی OKX متوقف شده است.

وضعیت صرافی okx

3-بررسی وضعیت گری اسکیل:

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گروه ارز دیجیتال بری سیلبرت (Barry Silbert’s Digital Currency Group) برای جلوگیری از ریسک ورشکستگی گری‌اسکیل (Grayscale) و جنسیس (Genesis) اقدام به فروش ارزهای دیجیتال خود  می‌کند

این ارزها شامل Filecoin، Flow، Stacks، Livepeer، Ethereum Classic، Decentraland و غیره هستند.

بر اساس داده‌های Coinglass، GBTC با نرخ پریمیوم تخفیف -۴۸.۷۹٪ و EETH با نرخ پریمیوم تخفیف -۵۲.۵۸٪ معامله می‌شود. در واقع، صندوق Ethereum Classic ETHC گری‌اسکیل با تخفیف بیش از -۷۰ درصد معامله می‌شود.

ورشکستگی صرافی اف تی ایکس می‌تواند خطر انحلال جنسیس را به همراه داشته باشد و ممکن است باعث ورشکستگی گروه ارز دیجیتال مادر یعنی (DCG) شود.

بررسی وضعیت گری اسکیل

4-بررسی و تحلیل دامیننس تتر:

هفته گذشته یک بازه زمانی پر نقل و انتقالات برای تتر و سایر استیبل کوین ها بود.و بیشتر این نقل و انتقالات از ترس ورشکستی صرافی بایننس رخ داد،نهنگ ها در هفته گذشته مقادیر بسیار زیاد و قابل توجهی تتر به کیف پول های خود منتقل کردند ،اما این مساله در مورد صرافی کوین بیس فرق میکند بیشتر بازیگران و بزرگان بازار نقدینگی زیادی به این صرافی وارد کردند اما تا این لحظه خرید چشم گیری صورت نگرفته

و همانطور که در چارت نیز مشاهده میکنید دامیننس تتر به خوبی از ناحیه حمایتی واکنش نشان داد و به سمت سقف خود در حال حرکت میباشد.

تحلیل دامیننس تتر
www.tradingview.com

بررسی شاخص توتال 3:

شاخص توتال3 یک ابزار بسیار کلیدی و مهم برای سنجش و بررسی وضعیت آلت کوین ها میباشد،این شاخص حجم کل مارکت کپ ارزهای دیجیتال به استثنای بیت کوین و اتریوم را نشان میدهد،توتال 3 برای این اولین بار در تاریخ خود حمایت قدرتمند مویینگ 200 را در تایم هفتگی از دست داده  و این میتواند وضعیت را برای الت کوین ها بسیار سختتر و پیجیده تر کند و شاهد ریزش بیشتر در آلت کوین ها باشیم.

بررسی شاخص توتال 3
www.tradingview.com

بازار های نزولی و خرسی اگرچه برای بسیاری از مردم به شدت ناراحت کننده و عذاب آور هست اما بازار نزولی بحرانی هست که باید تبدیل به فرصت شود،کاری که دقیقا بزرگان و نهنگ های بازار انجام میدهند!!لذا صرافی اتراکس این بستر را برای کاربران ایرانی خود فراهم آورده است تا کاربران با مطالعه مقالات و تحلیل های اخصاصی این صرافی تصمیمات حساب شده ای را برای سرمایه گذاری بگیرند،و همچنین بستری مناسب برای خرید و فروش بیش از 320 رمزارز با کیف پول اختصاصی و پشتیبانی از انواع شبکه های بلاکچین در سطح کشور پیشرو میباشد

6:سهام نزدک:

نزدک در هفته گذشته برای بار چندم مویینگ 200 را تاچ کرد اما با واکنش سریع روبرو شد و کار خو را در آخر هفته با یک کندل پر قدرت نزولی خاتمه داد،از آنجایی که نزدک نتوانسته مقاومت حیاتی سر راه خود را شکست دهد انتظار می رود الگوی زیر را که مربوط به بحران مالی 2009 هست دوباره تکرار کند و همزمان با ریزش سهام و شاخص نزدک شاهد ریزش بیت کوین تا کانال 14000 دلار باشیم.

تحلیل سهام نزدک
www.tradingview.com

7-تحلیل بیت کوین در کوتاه مدت:

همانطور که انتظار می رفت و در تحلیل هفته گذشته نیز اعلام کردیم بیت کوین حرکت صعودی خود را از دست داده و در حال حاضر خارج از یک کانال صعودی در حرکت است،هر افزایش قیمتی به معنای پولبک و گرفتن پوزیشن شورت میباشد،در صورتی که حمایت 16200 را از دست دهد قیمت میتواند وارد فاز نزول بیشتر و حرکت به سمت کانال 14000 دلار اغاز شود.

تحلیل بیت کوین در کوتاه مدت
www.tradingview.com

سخن پایانی:

همانطور که قبلا نیز خدمت کاربران گرامی عرض شده است هیچ تحلیلی بصورت کامل صدرصد درست و بدون اشتباه نیست، هر اتفاقی ممکنه در بازار رخ بده فقط تنها مساله ای که فعلا بسیار واضح است این میباشد که بازار در فاز نزولی خود به سر میبرد و تا زمانی که قیمت بیت کوین در تایم هفتگی با کندل پر قدرت مویینگ 200 را شکست ندهد بازار خرسی ادامه دار خواهد بود.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa