آموزش ثبت نام در صرافی رمزارز اتراکس

آموزش ثبت نام در صرافی رمزارز اتراکس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین مسائلی است که امروزه بسیاری از افراد در ایران و سراسر جهان به آن می‌پردازند. در دنیای امروز افراد بسیاری وجود دارند که برای سرمایه‌گذاری، از روش‌های قدیمی مانند خرید طلا و زمین و ملک استفاده نکرده و به دنبال روش‌های نوینی مانند سرمایه‌گذاری در بازارهای ارزهای دیجیتال هستند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال و معامله آنها یکی از مباحث مهمی است که افراد فعال در این حوزه باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشند. در این مقاله آموزش ثبت نام در صرافی رمزارز اتراکس، یکی از ایمن ترین و سریعترین صرافی های داخل کشور را به شما آموزش خواهیم داد.

معرفی اِتراِکس

صرافی رمزارز اِتراِکس در سال 1397 با نام تجاری پرفکت کریپتو (Perfect crypto) فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای تجارت الکترونیک و پرداخت‌های بین‌المللی در قالب خرید و فروش ارزهای دیجیتال آغاز کرد. این مجموعه با ارائه خدمات مختلفی از جمله خرید و فروش ارزهای گوناگون به صورت خودکار و پرداخت از طریق درگاه بانکی به فعالیت خود ادامه داد. با توجه به رشد روزافزون تعداد کاربران و همچنین با توجه به تغییر نیازهای آنها، تصمیم بر گسترش فعالیت های خود با نامی جدید و رویکردی نو گرفته شد. از این رو با همت و تلاش شبانه‌روزی تیم با تجربه اتراکس، محصولی جدید با امکانات بیشتر برای خدمت رسانی به کاربران، ارائه شد.

آموزش ثبت نام در صرافی رمزارز اتراکس:

نکته: این آموزش مخصوص نسخه موبایل است.

مرحله1:

کاربران اتراکس می‌توانند اپلیکیشن اِتراِکس را از طریق گوگل پلی یا آپ استور و وب سایت اتراکس دانلود و نصب کنند.

مرحله2:

وارد اپلیکیشن شوید و روی ایجاد حساب کاربری کلیک کنید. نکته قابل توجه اینجاست که حتما باید شماره موبایلی با مالکیت خود را در کادر مربوطه وارد کنید و در آخر تیک مربوط به قوانین سایت را بزنید.

مرحله2:

کد رسال شده به شماره موبایل خود را وارد و روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید.

مرحله3:

در این قسمت یک رمز عبور معتبر برای خود تعریف و وارد کنید.

نکته:

توصیه می‌شود هنگام ثبت نام در صرافی رمزارز اتراکس رمز عبور نباید ساده و قابل حدس باشد؛ در واقع باید شامل 7 کاراکتر از اعداد و حروف و کاراکترهای خاص مانند @#$%^& باشد.

نکته:

اگر می‌خواهید از طریق لینک معرف یا کد معرف دوستان خود ثبت نام کنید در بالای صفحه گزینه کد معرف را وارد و در پایان دکمه ثبت را بزنید.

مرحله4:

در این قسمت باید ایمیلی به نام خود ثبت کنید (این عملیات اختیاری می‌باشد).

لطفا ایمیلی ثبت کنید که همواره به آن دسترسی داشته باشید. زیرا کد یک بار مصرف به منظور ثبت درخواست برداشت رمز ارز به این ایمیل ارسال خواهد شد.

 

بعد از تکمیل فرایند ثبت نام، کد ارسال شده به ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد و گزینه تایید را بزنید.

تبریک! ثبت نام در صرافی رمزارز اِتراِکس با موفقیت انجام شد.

سخن پایانی

انتخاب یک صرافی مطمئن و معتبر و سپردن سرمایه خود با خیال راحت به یک صرافی معتبر ایرانی یا خارجی یکی از اصلی‌ترین و حساس‌ترین مراحل سرمایه‌گذاری در بازارهای ارز دیجیتال می‌باشد. در اغلب موارد به افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در یکی از صرافی‌های ایرانی را دارند، پیشنهاد می‌شود از صرافی اتراکس استفاده کنند. مراحل ثبت نام در اتراکس را طبق توضیحات بالا انجام دهید. تمام بخش‌های امنیتی را می‌توانید در وب سایت اصلی این صرافی مشاهده کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa