راهنمای گام به گام دریافت ایردراپ Venom

راهنمای گام به گام دریافت ایردراپ Venom
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ایردراپ Venom و کریپتوکارنسی‌ها این روزها سروصدای بسیار زیادی به پا کرده است و عامل اصلی این هیجانات و ترس از جا ماندن از ترند ایردراپ را می‌توان شبکه آربیتروم دانست. زیرا این شبکه در اسفند 1401 ایردراپ خود را به بازار عرضه کرد و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. این مقاله از وبلاگ اتراکس راهنمایی گام به گام نحوه دریافت ایردراپ Venom است. از آنجا که این بلاک‌چین دارای پشتوانه قوی و سرمایه‌های کلان است نباید آن را از دست داد.

نکته بسیار مهم: به هیچ عنوان برای دریافت ایردراپ Venom یا هر ایردارپ دیگری در هر شبکه‌ای، از کیف پول اصلی خود که سرمایه اصلی را در آن نگهداری می‌کنید استفاده نکنید. فضای ایردراپ یک فضای کاربردی برای کلاهبرداری است، و باید شدیدا مراقب سرمایه خود باشید. توصیه می‌کنیم برای انجام هرگونه فعالیتی در زمینه دریافت ایردراپ‌ها یا وایت‌لیست‌ها یک کیف پول جداگانه، و یک جیمیل اضافی را به آنها اختصاص دهید.

 

مقدمه

بنیاد ونوم، یک شرکت بلاک‌چین مستقر در ابوظبی است. با ماموریت خود، برای توانمندسازی اقتصادهای نوظهور از طریق زیرساخت‌های بلاک‌چین پیشرفته، مورد توجه قرار گرفته است. آنها با مجوز ADGM امارات متحده عربی، اخیراً یک سرمایه عظیم 1 میلیارد دلاری برای پروژه های Web3، بلاک چین و کریپتو راه‌اندازی کرده‌اند.

در این مقاله نگاهی به بلاک‌چین Venom و پتانسیل آن انداخته‌ایم. ما احتمال ایردراپ Venom را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و راهنمای گام به گام نحوه آماده شدن و واجد شرایط بودن برای دریافت ایردراپ احتمالی را به شما کاربران صرافی اتراکس توضیح خواهیم داد.

 

معرفی بلاک چین Venom

بلاک‌چین Venom یک بلاک‌چین اثبات سهام  است که از الگوریتم اجماع تحمل خطای بیزانس استفاده می‌کند. این شبکه جدید در بلاک‌چین، قرار است با ارائه راه‌حل‌های سریع، ایمن و مقیاس‌پذیر برای صنایع مختلف، همه چیز را دگرگون کند.

ونوم قصد دارد شکاف بین سیستم مالی سنتی و دنیای غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال را پر کند. بازارهای هدف آن شامل ارزهای دیجیتال CBDC، استیبل کوین با پشتوانه CBDC، مکانیسم‌های اثبات ذخایر، تامین مالی برای افراد بدون بانک و تراکنش‌های خرد است. برخی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد بلاک‌چین Venom عبارتند از: شاردینگ پویا، پروتکل اجماع ترکیبی و معماری ناهمزمان متمایز.

 

توکن VENOM

توکن بومی اکوسیستم بلاک چین ونوم، VENOM نام دارد. در حال حاضر یک توکن بر پایه تورم است و در آینده به مدل کاهش تورم تغییر ماهیت می‌دهد. توکن‌های ونوم اهداف مختلفی از جمله تشویق اعتباردهنده‌ها، تضمین امنیت شبکه، واگذاری و حاکمیت را انجام می‌دهند.

 

آیا ایردراپ VENOM محتمل است؟

بنیاد Venom به صراحت بیان کرده است که قصد دارند به پذیرندگان اولیه این شبکه پاداش دهند. طبق وایت پیپر آنها، 22 درصد از عرضه اولیه توکن به جامعه اختصاص داده خواهد شد، و این احتمال وجود دارد که این عرضه از طریق ایردراپ به کاربران اولیه صورت بگیرد.

ایردراپ Venomصرافی ارزدیجیتال اتراکس
https://venom.foundation/Venom_Whitepaper.pdf

برای دستیابی به ایردراپ Venom باید با شبکه آزمایشی Venom Network تعامل و فعالیت داشته باشید. ماموریت‌های گام به گام زیر را انجام دهید تا برای یک ایردراپ احتمالی Venom آماده شوید.

مطالب مرتبط: اگر ایردراپ‌های مهم آربیتروم را از دست دادی این مقاله را مطالعه کن

 

راهنمای گام به گام دریافت ایردراپ Venom

۱. کیف پول Venom را فعال کنید

  • به https://venomwallet.com مراجعه کرده و کیف پول Venom را نصب کنید (کاربران کروم نیز می‌توانند آن را از طریق این لینک دانلود کنند).
  • یک کیف پول جدید ایجاد کنید و عبارت seed خود را به‌صورت ایمن نگهداری کنید.

2. توکن های VENOm Testnet را به دست آورید.

  • به https://venom.network/tasks مراجعه کنید و با کیف پول Venom خود وارد سایت شوید.
  • حساب توییتر خود را متصل کنید و بنیاد Venom را دنبال کنید تا 50 دلار VENOM دریافت کنید. بهتر است که برای دریافت هرگونه ایردراپی در تمامی شبکه‌های بلاکچین، اکانت توییتر شما بالای 50 نفر فالور داشته باشد تا شما را به‌عنوان ربات مسدود نکند.

3. وظایف یا ماموریت‌های اکوسیستم ونوم را کامل کنید

ایردراپ venom صرافی ارزدیجیتال اتراکس

به https://venom.network/tasks مراجعه کنید، و وظایف مرتبط با هر DApp را انجام دهید تا یک NFT دریافت کنید. این NFTها به‌عنوان شواهدی از فعالیت شما با اکوسیستم هستند و می‌توانند بلیط طلایی شما برای دریافت پاداش ایردراپ ونوم باشند.

4. وظایف را در Zealy Questboard Venom انجام دهید.

به Zealy Questboard Venom مراجعه کنید، و تا آنجا که ممکن است وظایف و ماموریت‌های تعریف شده خود را انجام دهید. وظایف شما شامل لایک کردن و اشتراک گذاری توییت‌ها و دنبال کردن اکانت‌های رسانه‌های اجتماعی است.

5. به دیسکورد ونوم بپیوندید

برای اطلاع از به‌روزرسانی‌ها و گفتگوها به سرور Venom Discord بپیوندید.

 

سخن پایانی

تمام مواردی که لازم بود برای دریافت ایردراپ ونوم انجام دهید در این مقاله کاربردی از صرافی اتراکس به شما توضیح داده شد. این شرکت بلاک‌چین مستقر در ابوظبی با همه توان خود برای ایجاد سر و صدا در دنیای بلاک‌چین و کریپتوکارنسی آماده شده است، و دریافت ایردراپ احتمالی ونوم راهی است که ممکن است پول زیادی برای شما به همراه داشته باشد، لذا ارزش امتحان کردن دارد. این بلاک‌چین کشورهای شیخ نشین می‌تواند ترند بزرگ بعدی در دنیای ارزهای ديجيتال باشد!

 

صرافی ارز دیجیتال اتراکس

صرافی رمزارز اتراکس به‌عنوان یکی از برترین و معتبرترین صرافی‌های رمزارز در ایران شناخته می‌شود. این صرافی با امکانات و خدمات ویژه، ایجاد تجربه‌ای منحصر به‌فرد و امن برای مشتریان را هدف قرار داده است. اتراکس با ویژگی‌هایی از جمله کیف‌پول اختصاصی، محیط امن برای تراکنش‌ها، کارمزدهای رقابتی و پشتیبانی حرفه‌ای، به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماد در بازار رمزارز ایران شناخته می‌شود. با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و تأکید بر امنیت، اتراکس تلاش می‌کند که دارایی‌های کاربران را در یک محیط امن نگه دارد. تجربه‌ی سریع و آسان در تراکنش‌ها و پشتیبانی از بیش از 400 نوع رمزارز، به علاوه رابط کاربری ساده و جذاب، این صرافی را به یکی از انتخاب‌های ویژه در بازار رمزارز ایران تبدیل کرده است.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa