دانلود اپلیکیشن

هرآنچه باید در مورد ارزدیجیتال MINA بدانید

در این مقاله، از وبلاگ اتراکس تمام جزئیات مربوط به ارزدیجیتال MINA و اینکه چرا می‌تواند برای یک سرمایه گذاری خوب باشد را مورد بحث قرار خواهیم داد.   مقدمه اتراکس مفتخر است که ارزدیجیتال MINA را در این مقاله معرفی می‌کند، زیرا ثابت شده است که یکی از امن‌ترین و خلاقانه‌ترین ارزهای دیجیتال موجود است. این پروژه که در…

فهرست محتوا

هرآنچه باید در مورد ارزدیجیتال MINA بدانید
Abbas Kafi
2 سال قبل

در این مقاله، از وبلاگ اتراکس تمام جزئیات مربوط به ارزدیجیتال MINA و اینکه چرا می‌تواند برای یک سرمایه گذاری خوب باشد را مورد بحث قرار خواهیم داد.

 

مقدمه

اتراکس مفتخر است که ارزدیجیتال MINA را در این مقاله معرفی می‌کند، زیرا ثابت شده است که یکی از امن‌ترین و خلاقانه‌ترین ارزهای دیجیتال موجود است. این پروژه که در حال حاضر ترند شماره 64در CoinMarketCap است، توسط برخی از برترین متخصصان امنیتی و تیم‌های تحقیقاتی جهان توسعه داده شده است، این پروژه سطوح بی‌سابقه‌ای از ایمنی را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد و در عین حال بازدهی بالقوه بالایی را در سرمایه‌گذاری خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این، یک بلاک‌چین L1 با ویژگی‌هایی مانند تراکنش‌های ناشناس، پرداخت‌های سریع در چندین دستگاه و محصولات انحصاری مبتنی بر بلاک‌چین که از طریق سیستم‌های بانکی سنتی قابل دسترسی نیستند – سرمایه‌گذاری در MINA می‌تواند بازگشت سرمایه‌گذاری بسیار خوبی را به همراه داشته باشد!

 

1. ارزدیجیتال MINA چیست؟

این پروژه در اکتبر 2020 از پروتکل Coda به MINA تغییر نام داد و دارای یک بلاک چین L1 مبتنی بر اجماع دانش صفر (“ZKP”) با قراردادهای هوشمند نوشته شده در TypeScript است. این اولین پروتکل ارز دیجیتال با یک بلاک چین مختصر (22 کیلوبایت) است.

پروتکل مینا از اجماع دانش صفر برای ساخت یک معماری بلاک چین ایده‌آل‌تر استفاده می‌کند.

بلاک چین‌های اولیه، مانند بیت کوین و اتریوم، در طول زمان داده‌ها را جمع آوری می‌کنند و در حال حاضر صدها گیگابایت حجم دارند. با گذشت زمان، اندازه بلاک چین‌های آنها همچنان افزایش می‌یابد. کل تاریخچه زنجیره برای تأیید وضعیت توافق فعلی این شبکه‌ها مورد نیاز است.

با Mina، بلاک چین همیشه یک اندازه ثابت باقی می‌ماند – حدود 22 کیلوبایت (اندازه چند توییت). تأیید وضعیت توافق فعلی پروتکل با استفاده از این یک مدرک بازگشتی و 22 کیلوبایتی با دانش صفر امکان‌پذیر است. این بدان معناست که شرکت‌کنندگان می‌توانند به سرعت وضعیت اجماع فعلی شبکه را همگام‌سازی و تأیید کنند.

 

2. ارز دیجیتال MINA چگونه کار می‌کند؟

پروتکل Mina یک “بلاک چین مختصر” است که برای کاهش نیازهای محاسباتی به منظور اجرای موثرتر DAppها ساخته شده است. مینا به عنوان سبک‌ترین بلاک چین جهان شناخته شده است زیرا اندازه آن به گونه‌ای طراحی شده است که علیرغم رشد استفاده، ثابت بماند. علاوه بر این، از نظر امنیت و عدم تمرکز متعادل باقی می‌ماند.

شبکه Mina تنها 22 کیلوبایت حجم دارد که در مقایسه با بلاک چین 300 گیگابایتی بیت کوین بسیار کوچک است.

MINA در حال کار بر روی دستیابی به یک سیستم پرداخت توزیع شده کارآمد است که کاربران را قادر می‌سازد تا پلتفرم را مستقیماً از بلاک پیدایش تأیید کنند. وایت پیپر فنی آن را «بلاک چین مختصر» می‌نامد.

 

3.  Price Prediction & TA

هنگامی که به قیمت ارزدیجیتال MINA نگاه می‌کنیم، اکنون حدود 0.93 دلار ارزش قیمتی دارد.

ارزدیجیتال MINA سال 2023 را مانند دیگر ارزهای دیجیتال بصورت طوفانی و صعودی شروع کرد. و در ژانویه توانست از قیمت 0.42 دلار صعود را آغاز کرده و با رشدی 200 درصدی خود را به قیمت 1.20 دلار برساند و یک کسب سود عالی را تقدیم به جامعه و طرفداران خود کرد.

در حال حاضر قیمت در محدوده 0.93 دلار در حال نوسان است و همانطور که در چارت زیر مشاهده میکنید تا زمانی که این ارزدیجیتال قیمت خود را بالای محدوده 0.70 دلار نگه دارد میتواند به صعود خود نیز ادامه دهد و زمانی که محدوده 0.70 دلار را بعنوان حمایت از دست بدهد دوباره وارد رند نزولی خود خواهد شد.

ارز دیجیتال mina
نمودار ارزدیجیتال MINA در تایم هفتگی

 

سخن پایانی

نکات ذکر شده در بالا مربوط به پروژه ارزدیجیتال MINA و بررسی شده از طرف صرافی ارزدیجیتال اتراکس در مورد این پروژه است.

همانطور که در بالا ذکر شد، MINA سبک‌ترین بلاک چین L1 در جهان است که برای کاهش نیازهای محاسباتی به منظور اجرای موثرتر DApps ساخته شده است. اندازه آن به گونه‌ای طراحی شده است که علیرغم رشد در استفاده ثابت بماند. علاوه بر این، از نظر امنیت و عدم تمرکز متعادل باقی می‌ماند.

 

اتراکس، بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان

اتراکس یکی از صرافی های معتبر ارز دیجیتال در ایران است. در اتراکس امکان معاملات امن، سریع و ساده بیش از 400 ارز دیجیتال فراهم است. با صرافی ارز دیجیتال اتراکس، فرصت های بیشمار کاوش در بازار پویای ارزهای دیجیتال به سادگی در اختیار شما است. از امکان واریز و برداشت وجه از 1 دلار تا بالای 25 میلیون تومان تا ثبت‌ نام آسان و تأیید هویت سریع و رابط کاربری مدرن و ساده، در اتراکس همه چیز فراهم است. درگاه بانکی همراه با پشتیبانی 24 ساعته، از دیگر خدمات اتراکس است.

برای خرید ارزدیجیتال MINA می‌توانید به اکوسیستم صرافی اتراکس مراجعه کرده، و این ارزدیجیتال را با کمترین کارمزد ممکن و در کوتاه‌ترین زمان خریداری کنید.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط