ووچر وب‌ مانی چیست و چه کاربردی دارد؟

ووچر وب‌ مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ووچر وب‌ مانی سیستم پرداخت بین‌المللی و محیطی برای معامله در شبکه است که در سال 1998 بنیانگذاری شد و بیش از 40 میلیون نفر به این سیستم پیوستند.

وب‌مانی بهترین خدمات را عرضه می‌کند؛ کاربران می‌توانند سوابق را نگهداری کنند، وجوه تسویه را معاوضه نمایند، فایننانس جذب کند و تراکنش‌های امن داشته باشند. تراکنش‌هایی که از طریق این سیستم اجرا می‌شود، غیرقابل‌بازگشت و فوری هستند.

استفاده آسان از سیستم پرداخت

افرادی که از این سیستم استفاده می‌کنند از فرصت افتتاح کیف پول در هر گارانتر (ضامن) برخوردارند. برای سهولت بیشتر، کیف پول وب‌مانی کاربر در استور ترکیب می‌شود که حاوی شماره شناسه‌ وب‌مانی کاربر (WMID) است.

برای تعامل خوب با سیستم، هر شرکت‌کننده اطلاعات کاملی درباره شخصیتی عرضه می‌کند که با سرویس توزیع‌شده گواهی الکترونیکی وب‌مانی اعتبارسنجی می‌شود. این سیستم، براساس تراکنش‌ها با سایر شرکت‌کنندگان در ازای حقوق معنونی شرکت‌کننده، پارامتر عمومی با نام سطح کسب‌وکار را محاسبه می‌کند.

به بیان ساده، وب‌مانی روش پرداخت آنلاین است؛ با استفاده از این روش، کاربر می‌تواند با سایر پذیرنده‌های کارت و کاربران وب‌مانی تعامل داشته باشند.

ووچر وب‌ مانی چیست و چگونه کار می‌‌کند؟

از گیفت ووچر وب‌مانی می‌توان برای پرداخت‌های آنلاین و خرید در جایی که از وب‌مانی پشتیبانی می‌شود استفاده کرد. از این ویژگی می‌توان برای افزودن اعتبار، برای پرداخت، برداشت از حساب، برای وام‌گیری و حتی برای جمع‌آوری وجوه استفاده کرد.

ووچر وب‌ مانی یکی از بهترین گزینه‌ها در موارد زیر خواهد بود:

  • پرداخت‌های آنلاین؛
  • خرید کالاهای دیجیتالی؛
  • طراحی و تبلیغات؛
  • اهداف کسب‌وکار و امور مالی؛
  • سرگرمی، هدایا و بازی‌ها؛
  • مسافرت، رزرو هتل و غیره؛

کاربر با استفاده از ووچر وب‌مانی می‌تواند با ریسک کمتر تراکنش انجام دهد. به عبارتی در صورت استفاده آنلاین کارت اعتباری، همیشه ریسک سرقت اطلاعات شخصی و استفاده از آنها برای تراکنش‌های کلاهبردارانه وجود دارد.

کاربر با استفاده از ووچر وب‌مانی می‌تواند پول را در حساب خود در قالب ارزهای مختلف نگهداری کند. این یعنی در تمام جهان و در وب‌سایت‌های مختلف به آزادی می‌توان تراکنش انجام داد.

کد ووچر وب‌ مانی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

این ووچر‌ها در ارزهای مختلف موجود هستند. کد ووچر وب‌مانی را می‌توان در مقادیر 10، 20، 50 و 100 WMZ و سایر پول‌ها پیدا کرد.

این کد ووچر وب‌ مانی از پین و کلمه رمز تشکیل می‌شود که به این معنی است که پین و کلمه‌ی عبور موجود روی این کارت هدیه از بالاترین اهمیت برخوردار است و نباید با کسی به اشتراک گذاشته شود.

آیا ووچر‌های وب‌مانی تاریخ انقضا دارند؟

خیر، ووچر وب‌مانی زمان انقضا ندارد. از آن فقط یک‌بار می‌توان استفاده کرد. وقتی دارنده ووچر وب‌مانی باشید، حفظ امنیت آن فقط به عهده‌ی شماست تا طرف ثالث نتواند از آن استفاده کند.

کدام ارزها مورد پذیرش وب‌مانی هستند؟

روبل، یورو و دلار آمریکا، پول یا ارزهایی هستند که وب‌مانی می‌پذیرد. پرداخت‌‌‌هایی که به یورو پرداخت می‌شوند، به یورو تسویه می‌شوند در حالی که پرداخت‌هایی که به دلار آمریکا یا روبل انجام می‌شوند، به دلار تسویه می‌شوند.

از کد ووچر وب‌ مانی چگونه استفاده می‌شود؟

برای استفاده کد ووچر وب‌مانی باید یکی از آن را داشته باشید. این کد را یا از طریق هدیه به‌دست می‌آورید یا می‌خرید. پین و کلمه‌ی عبور ووچر به کاربر ارسال می‌شود. پس از دریافت کد ووچر وب‌مانی باید از گام زیر پیروی کنید:

  • به حساب وب‌مانی لاگین شوید و روی «افزودن بودجه» کلیک کنید؛
  • «افزودن وجوه» را با ووچر یا کارت وب‌مانی انتخاب کنید؛
  • کلمه‌ی عبور و پین خود را وارد کنید و روی «قبول است» کلیک کنید. مبلغ این کارت مستقیماً در کیف پول وب‌مانی سپرده‌گذاری می‌شود.

 

اعتبار کد وب‌مانی را چگونه می‌توان بررسی کرد؟

کد ووچر وب‌مانی را آنلاین اعتبارسنجی کنید؛ برای این کار باید به حساب وب‌مانی لاگین شوید. هنگام درخواست جزئیات پین و کلمه‌ی عبور به‌دقت وارد کنید. اگر کد ووچر/کارت وب‌مانی معتبر باشد، اطلاعات ورودی پذیرفته می‌شود، و اگر قبلاً استفاده شده باشد یا پین یا کلمه‌ی عبور را اشتباه وارد کرده باشید، غیرمعتبر نمایش خواهد داد.

چگونه باید وب‌مانی را ثبت کرد؟

برای لاگین شدن به حساب وب‌مانی باید اطلاعاتی داشته باشید. در پایین، مراحل افتتاح حساب وب‌مانی نشان داده شده است:

  • به https://wmtransfer.com مراجعه کنید؛
  • روی دکمه‌ی «ثبت نام» کلیک کنید؛
  • کد کشور، شماره تلفن و ایمیل خود را وارد کنید؛
  • پیامک تایید به شماره‌ تلفن مورد نظر شما ارسال خواهد شد؛
  • ایمیل خود را تایید کنید (با کد دیجیتالی ارسالی تایید کنید)؛
  • در صفحه‌ی بعد، کلمه‌ی عبور را انتخاب و کپچا را وارد کنید؛
  • آیدی ایمیل خود را برای آیدی وب‌مانی خود چک کنید.

 

آیا وب‌مانی امن است؟

کاملاً امن است و مزایای زیادی دارد. اولاً، کاربران وب‌مانی می‌توانند پول را آنلاین و ایمن به آسان‌ترین روش انتقال دهند. مزیت دیگر استفاده از وب‌مانی این است که کاربر باید اطلاعات مالی خصوصی خود را با پذیرنده‌ها وارد کند.

برداشت و پرداخت فوری

این ویژگی اساساً برای کسانی است که از کارت‌های اعتباری آنلاین استفاده کنند. علاوه بر این، انتقال و برداشت وب‌مانی به صورت لحظه‌ای اتفاق می‌افتد و شما می‌توانید به‌راحتی به وجوه خود دسترسی یابید. برداشت و سپرده‌گذاری آنلاین وجوه رایگان است.

خرید و فروش آنلاین کارت شارژ پیمر وبمانی

اگر می‌خواهید ووچر وب‌مانی را با تخفیف بخرید یا آن را نقدی بفروشید، به سایت BuySellVouchers.com مراجعه کنید. اینجا بازار آنلاین برای فروشندگان و خریداران کالاهای دیجیتالی است. در این پلتفرم، محبوب‌ترین کارت‌های هدیه‌ و ووچر‌ها و نظایر آن را خواهید یافت: گوگل پلی، اسکایپ، آیتونز، اسپاتیفای، استارباکس، استیم، والمارت، بستبای، لتیتبیت، آلدبرید، پویوی، توربوبیت، نتفلیکس، اوبر، مایکروسافت، فیسبوک، نیمبگو، آمازون، ای‌بی، کاشو، پرفکت مانی، نتلر، اسکریل، 12ویوپ، بتامکس، دلمانت، ویپدیسکانت، فست‌ویپ، نیمباز و بسیاری دیگر.

گزینه‌های پرداخت قابل‌قبول: پرفکت مانی، وب‌مانی، ادوکش، بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، بی‌اس توکن، تتر ای‌آرسی 20، تتر تی‌آرسی 20 و بسیاری دیگر که به‌زودی خواهند آمد.

سخن پایانی

پس از انجام تنظیمات حساب وب‌مانی، به‌راحتی می‌توانید از ووچر وب‌مانی استفاده و حسابتان را مدیریت کنید. این جذاب‌ترین ویژگی است و هرگز اطلاعات کارت اعتباری و جزئیات بانکداری شخصی را از شما نمی‌خواهد.

این ووچر می‌تواند شما را در برابر انواع تقلب‌ها و کلاهبرداری‌های مختلف محافظت کند. ووچر وب‌مانی بدون داشتن کلمه عبور قابل استفاده نیست. وب‌مانی سیستم پرداخت آنلاین مشهوری است که میلیون‌ها نفر در جهان برای تامین امنیت ارسال و دریافت پرداخت به‌طور منظم از آن استفاده می‌کنند.

 

اترکس؛ صرافی ارزهای دیجیتال

می خواهید بهترین صرافی برای خرید و فروش ارزهای گوناگون با خدمات خودکار و درگاه بانکی را بشناسید؟ اترکس بهترین گزینه است!

اترکس، صرافی ارزهای دیجیتال با خدمات خودکار و پرداخت از طریق درگاه بانکی است. خرید و فروش ارزهای دیجیتال گوناگون به صورت سریع و امن در اترکس انجام می‌شود. با مزایایی نظیر سرعت، امنیت، تنوع و سهولت، اترکس بهترین گزینه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است.

همین حالا به اترکس ملحق شوید و تجربه کار با صرافی مدرن و راحت را تجربه کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa