دانلود اپلیکیشن

کلید رشد پرتفوی کریپتوکارنسی در 2023 چیست؟ 3 نکته کلیدی و با ارزش

بسیاری از افرادی که به تازگی وارد بازارهای ارزهای دیجیتال می شوند ممکن است احساس کنند که خیلی دیر شده است، و جمع آوری یک سبد با اندازه قابل توجه  و باارزش برای آنها غیرممکن خواهد بود.همه ما در این موقعیت بوده ایم. حقیقت این است که همه ما وقتی وارد بازار شدیم احساس می کردیم خیلی دیر شده است.…

فهرست محتوا

کلید رشد پرتفوی کریپتوکارنسی در 2023 چیست؟ 3 نکته کلیدی و با ارزش
Abbas Kafi
2 سال قبل

بسیاری از افرادی که به تازگی وارد بازارهای ارزهای دیجیتال می شوند ممکن است احساس کنند که خیلی دیر شده است، و جمع آوری یک سبد با اندازه قابل توجه  و باارزش برای آنها غیرممکن خواهد بود.همه ما در این موقعیت بوده ایم. حقیقت این است که همه ما وقتی وارد بازار شدیم احساس می کردیم خیلی دیر شده است. افرادی که در سال 2017 وارد بازار شدند، به افرادی که می توانستند بیت کوین را تنها با چند صد دلار بخرند، حسادت می کردند. و افرادی که اکنون وارد بازار می شوند به افرادی که دو سال پیش توانسته بودند بیت کوین را با قیمت کمتر از 4000 دلار خریداری کنند، حسادت می کنند. با ادامه روند صعودی قیمت، به هر نقطه قیمتی با توجه بیشتر نگاه می شود و همه ما آرزو می کنیم که ای کاش بیشتر خرید می کردیم. اما همه ما به سنجش نکات مهم و به دست آوردن کلید رشد پرتفوی خود در دنیای ارزهای دیجیتال نیاز داریم.

 

مقدمه

کلید رشد پرتفوی این است که بسیاری از افرادی که احساس می‌کنند «دیر» وارد بازار شده‌اند، سعی می‌کنند راه‌های جایگزینی برای رشد پورتفولیوی خود یا رسیدن به همتایان خود بیابند. اعتراف می کنم که در گذشته من نیز قربانی این موضوع بودم. و اگر این اشتباه را مرتکب شوید، می تواند مانع از کسب درآمد قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال یا به طور کلی سرمایه گذاری شود. این اشتباه خرید بیش از حد توکن های کریپتو بود.

 

کلید رشد پرتفوی: نداشتن صدها ارز در کیف پول

من از طرفداران پر و پا قرص پروژه هایی بودم که به شدت تحقیق می کردم و فکر می کردم پتانسیل بالایی دارند و به زودی شاهد افزایش قیمت خواهند بود. بیشتر اوقات من درست می‌گفتم و قیمت بالا می رفت. اما، به نظر نمی رسید که نمونه کارها من به آن سرعتی که می خواستم رشد کند. در یک نقطه من بیش از 20 توکن داشتم. فکر می کردم که داشتن چنین پورتفولیوی “متنوعی” خطر را برای من کاهش می دهد و همچنین شانس من را برای یافتن گنجهای پنهان افزایش می دهد. برخی از آن گنجهای پنهان را پیدا کردم، اما توکن هایی نیز داشتم که هرگز به جایی نرسیدند.

وقتی قیمت توکن بالا رفت. متوجه شدم که به اندازه کافی توکن ندارم که این افزایش تاثیر زیادی بر ارزش سبد من داشته باشد. اما این حتی بزرگترین مشکل هم نبود.

بزرگترین مشکل این بود که چون من ارزهای زیادی داشتم، جمع آوری مقدار قابل توجهی از آنها سخت بود. یک هفته من مقداری بیت کوین می خریدم. سپس من کمی اتریوم، مقداری بایننس کوین و چند گنج پنهان می خریدم! می توانید منظور من را متوجه شوید. وقتی فردی با سرمایه کم هستید، این بهترین ایده نیست که سعی کنید همه چیز را بخرید. بهتر است فقط روی یک یا دو ارز تمرکز کنید. اگر سرمایه محدودی دارید.

 

برروی ارزهای اصلی سرمایه گذاری کنید

برای به دست آوردن کلید رشد پرتفوی خود، نگاهی طولانی و عمیق به پورتفولیوی خود انداختم و به این نتیجه رسیدم که از مقدار بیت کوینی که دارم راضی نیستم. می‌دانستم پتانسیل قیمت را بیت‌ کوین دارد و همچنین می‌دانستم که زمان زیادی برای چند برابر شدن قیمت آن لازم ندارم. در آن لحظه بود که تصمیم گرفتم صرفاً روی خرید بیت کوین تمرکز کنم و این بهترین تصمیمی بود که تا به حال گرفتم. چون فقط روی این دارایی تمرکز کردم و تقریباً تا حد اعتیاد جمع کردم. من توانستم نمونه سبد پرتفولیوی خود را به طور کامل به چیزی تبدیل کنم که به آن افتخار می کنم.

زمانی که با بیت کوین به یک سطح هدف شخصی رسیدم، همان زمانی بود که به شدت روی اتریوم تمرکز کردم. با داشتن همین رویکرد، به طور قابل توجهی میزان ETH را که توانستم به دست بیاورم، شروع کرد. و هنگامی که آن هدف به دست آمد، سپس به پولکادات رفتم.

من شخصاً ترجیح می‌دهم فقط برروی  ارزهایی سرمایه گذاری کنم که واقعاً به آنها اعتقاد و باور دارم، من این توکن ها را الماس های آبی کریپتو می نامم. در حالی که درست است که من با سرمایه گذاری نکردن موقعیت های DeFi یا altcoin برخی از سودها را از دست می‌دهم، فکر می‌کنم در درازمدت نوع سرمایه گذاری من خوب عمل کند. کریپتوکارنسی‌ها در حال حاضر به اندازه کافی ریسک پذیر هستند.

 

هدف شما از سرمایه گذاری چیست

نکته کلیدی که باید انجام دهید این است که بفهمید طرح انباشت ارز دیجیتال شما چیست. هدف نهایی شما چیست؟ اگر قرار است تا جایی که می توانید بیت کوین دریافت کنید. توصیه می کنم روی آن تمرکز کنید. اگر تا حد امکان ETH می خواهید، به دنبال آن بروید. اگر به ثروتمندترین سرمایه گذاران جهان نگاه کنید. اغلب آنها سبد سهامی ندارند که بسیار متنوع باشد. آنها اعتقاد بسیار بالایی به چیزی دارند که روی آن سرمایه گذاری می کنند و با آن به موفقیت دست پیدا می کنند. هدف این است که تا جایی که می توانید به دست آورید، اما نه به همان اندازه که می توانید توکن های مختلف را خریداری کنید.

 

سخن پایانی

من همچنان بیشتر بر روی BTC تمرکز می کنم. همانطور که آن را بیشتر از بقیه رمزارزها دوست دارم و همچنین به آن اعتقاد و باور دارم. اما برروی اتریوم نیز به شدت سرمایه گذاری می کنم،سبد سرمایه گذاری من با کمی پولکادات نیز ترکیب شده است. برای من، داشتن پورتفولیوی با تمرکز بالاتر بسیار بهتر عمل کرده است، و همچنین به من اجازه می‌دهد روی ارزهایی تمرکز کنم که به آنها علاقه بیشتری دارم. من فکر می کنم که برای اکثر افرادی که سرمایه کم دارند، استفاده از یک استراتژی با تمرکز بالاتر بهترین گزینه خواهد بود. البته برای افرادی که سرمایه زیادی دارند، می توانید این ایده را نادیده بگیرید.

 

اتراکس، بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی ها

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس کارمزد ریالی صفر و کارمزد کریپتو تنها 0.1 درصد است. در اتراکس امکان معامله بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف برای شما فراهم است و این مورد در کمترین صرافی ایرانی یافت می شود. امکان واریز و برداشت از یک دلار تا بالای 25 میلیون تومان، پشتیبانی 24 ساعته در هر لحظه از شبانه‌ روز و ثبت نام و احراز هویت راحت، سریع و خودکار از دیگر ویژگی های اتراکس هستند. از هر نقطه‌ ای از جهان، می توانید به اتراکس دسترسی داشته باشید.

همین حالا به اتراکس بپیوندید و معاملات امن و سریع را تجربه کنید. برای ثبت نام در صرافی اتراکس از این لینک استفاده کنید.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط