۸ جایگزین برتر CoinMarketCap

۸ جایگزین برتر CoinMarketCap
زمان مطالعه: 6 دقیقه

تقریبا هرکسی که با دنیای ارزهای دیجیتال آشنای دارد برای یک بار هم که شده با سایت محبوب کوین مارکت کپ فعالیت‌های را انجام داده است. زیرا این وب‌سایت یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین اطلاعات در حوزه کریپتوکارنسی‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد. قبل از خرید هر ارز دیجیتال، بسیار مهم است که تحقیقات وسیعی در مورد کوین یا توکنی که قصد خرید آن را دارید انجام دهید. این سایت رنکینگ، ارزش بازار ارزهای دیجیتال، نمودار قیمت، حجم معاملات ۲۴ ساعته و بسیاری ویژگی‌های دیگر را ارائه می‌دهد. با این حال، در دنیای کریپتو نباید تنها به یک منبع اعتماد کرد. به همین دلیل ما در وبلاگ اتراکس تصمیم گرفتیم که ۸ جایگزین برتر CoinMarketCap را به کاربران گرامی خود معرفی کنیم تا حوزه‌های تحقیقاتی را به‌طور بسیار وسیعی در اختیار داشته باشیم.

 

CoinMarketCap چیست؟

CoinMarketCap یک وب‌سایت و درگاه اطلاعاتی کریپیتوکارنسی بسیار مشهور است که اطلاعاتی در مورد ارزهای دیجیتال متعدد از جمله ارزش بازار، قیمت‌ها، حجم معاملات و سایر اطلاعات مربوطه را ارائه می‌دهد. این سایت در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد و در کمترین زمان ممکن به یکی از محبوب‌ترین منابع اطلاعاتی ارزهای دیجیتال تبدیل شد.

CoinMarketCap عملکرد هزاران ارز دیجیتال را رصد می‌کند و آمارهای فوری را در وب‌سایت خود نشان می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد عملکرد دارایی‌های دیجیتال مختلف را بررسی کنند. این پورتال، اطلاعاتی مانند قیمت فعلی، ارزش بازار، حجم معاملات، نمودارهای قیمتی، داده‌های تاریخی و اتصال به صرافی‌هایی را که می‌توان ارزهای دیجیتال را خریداری یا معامله کرد، نمایش می‌دهد.

 

۸ جایگزین برتر CoinMarketCap

۱. CoinGecko

وقتی صحبت از وب سایت‌های تحلیلی و آماردهی بازار ارزهای دیجیتال به میان می‌آید، CoinGecko یک برند بسیار موفق نسبت به Coinmarketcap است. این وب‌سایت دارای آمار بیش از ۹ هزار توکن است و بیش از ۷۰۰ مورد از محبوب‌ترین صرافی‌های کریپتو و پلتفرم‌های غیرمتمرکز را به کاربران خود معرفی می‌کند.

علاوه بر این، بزرگترین مزیت CoinGecko مستقل بودن آن است. اگرچه کوین‌مارکت‌کپ متعلق به Binance MGMT Capital است، CoinGecko کاملاً خودکفا است. این یک مزیت بسیار بزرگ برای سرمایه‌گذارانی است که نگران دخالت بایننس در معاملات کریپتو هستند و اینکه چگونه ممکن است تا حدودی بر داده‌های Coinmarketcap تأثیر بگذارد.

CoinGecko ممکن است همه ویژگی‌های مشابه CMC را نداشته باشد، اما به اندازه کافی برای علاقه‌مند دنیای کریپتوکارنسی اطلاعات را ارائه می‌دهد.

جایگزین برتر CoinMarketCap
کوین‌گکو رقیبی جدی برای کوین مارکت‌کپ در ارائه آمارهای قیمتی است.

امکانات:

  • قیمت: رایگان
  • تبادل حجم داده: بله
  • بررسی پورتفولیوها: بله

 

۲. LiveCoinWatch

LiveCoinWatch یک جایگزین برتر Coinmarketcap است. این وب‌سایت در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، اما رقیب دیگری است که یک رابط کاربری فوق العاده و همچنین داده‌های مربوط به بازار را ارائه می‌دهد. LCW داده‌هایی را در مورد تولید توکن، ارزش بازار، حرکات قیمت و سایر معیارها برای بیش از ۲۰۰۰ دارایی دیجیتال ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، مزیت آشکار LiveCoinWatch طراحی بی‌عیب و نقص آن است که می‌تواند مطابق با سلیقه هر سرمایه‌گذار باشد. این پلتفرم همچنین شامل آمار نقدینگی اوردربوک صرافی‌ها، نمودارهای تسلط کریپتو و ویجت‌های مختلف برای توسعه دهندگان حوزه وب است.

امکانات:

  • قیمت: رایگان
  • تبادل حجم داده: بله
  • بررسی پورتفولیوها: بله

 

۳. CoinCodex

CoinCodex قیمت‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، نمودارها و داده‌های ارزش بازار ارزهای دیجیتال را از بیش از ۱۱۰صرافی برای حدود ۲۴۰۰ توکن جمع‌آوری می‌کند. ارزهای دیجیتال به ترتیب ارزش بازار نمایش داده می‌شوند و با کلیک روی هر توکن نمودار قیمتی، حجم معاملات ۲۴ ساعته و آخرین قیمت آن در صرافی‌های مختلف نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید یک نمای کلی از ویژگی‌های توکن، جدیدترین اخبار مربوط به آن ارز، و انواع راهنماها و آموزش‌های مربوط به آن را دریافت کنید.

علاوه بر این، تقویم ICO‌های فعال و آتی CoinCodex یکی دیگر از ویژگی‌های مفیدی است که به شما امکان می‌دهد عناصر مهم سرمایه گذاری‌های جدید ارز دیجیتال را کشف کنید.

امکانات:

  • قیمت: رایگان
  • تبادل حجم داده: بله
  • بررسی پورتفولیوها: بله

 

۴. CoinCap

CoinCap گزینه بعدی جایگزین برتر CoinMarketCap در لیست این مقاله است. این وب‌سایت داده‌های دقیقی را برای هزاران ارز دیجیتال از جمله قیمت‌های زنده، حجم معاملات ۲۴ ساعته و اطلاعات عرضه را ارائه می‌دهد. طراحی CoinCap سرمایه گذاری را بسیار ساده می‌کند.

علاوه بر این، استفاده از سایت و به دست آوردن اطلاعات مفید برای هر یک از ۱۰۰ توکن برتر بر اساس ارزش بازار بسیار ساده است. اگر به اطلاعات یک دارایی خاص نیاز دارید، می‌توانید به سادگی آن را در بین ۲۰۰۰ ارز دیجیتال موجود در سایت جستجو کنید.

امکانات:

  • قیمت: رایگان
  • حجم داده: بله
  • بررسی پورتفولیوها: تهیه اشتراک

 

۵. CryptoCompare

CryptoCompare بیش از یک دهه است که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. در CryptoCompare، سرمایه‌گذاران ممکن است به حجم معامله، ارزش بازار و قیمت زنده بیش از ۵۷۰۰ ارز دیجیتال، از جمله اطلاعات مفید دیگر دسترسی داشته باشند. ردیابی فعال عملکرد مستمر دارایی‌ها یک ویژگی مفید است که ما آن را ارزیابی کردیم.

همچنین این وب‌سایت یک API برای توسعه‌دهندگان حوزه وب و مجموعه‌ای از گزارش‌های تکمیلی را برای سرمایه‌گذارانی که در مورد توکن‌ها و صرافی‌ها تحقیقات انجام می‌دهند، ارائه می‌دهد.

CryptoCompare یکی از بهترین وب‌سایت‌های موجود در بازار است، با یک عملکرد بازبینی قوی که قدرت محصولات بلاکچین را در یک رتبه‌بندی واحد متراکم می‌کند. این امر به سرمایه گذاران با تجربه و بی‌تجربه اجازه می‌دهد تا به سرعت صرافی‌ها یا بازارهای مختلف را ارزیابی کنند.

امکانات:

  • قیمت – رایگان
  • تبادل حجم داده – بله
  • ردیاب نمونه‌کارها – بله

 

۶. مساری

مساری که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد، یک سایت تحلیلی و آماری در بازار ارزهای دیجیتال است، اما به سرعت خود را به‌عنوان رهبر داده‌های پیشرفته برای معامله‌گران و موسسات حرفه‌ای تثبیت کرده است. این پورتال داده‌های قیمت‌گذاری زنده را برای بیش از ۲۰۰۰ دارایی دیجیتال و همچنین اطلاعات دقیق در مورد شاخص‌های مختلف مانند حجم معامله، فعالیت‌های درون زنجیره‌ای، حاکمیت، پروژه‌های آتی و توکنومیک‌ها ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، الگوریتم داده این پلتفرم قصد دارد واشینگ تریدینگ را در نظر بگیرد، به این معنی که داده‌های حجم معامله آن اغلب از اطلاعات رقبای خود دقیق‌تر است. Messari، بر خلاف CoinMarketCap، برای حرفه ای‌ها طراحی شده است و بنابراین یک طرح قیمت گذاری سطحی ارائه می‌دهد. حساب‌های حرفه‌ای برای سرمایه‌گذاران ۲۵ دلار در ماه هزینه دارد که تقریباً برای این حوزه استاندارد است.

جایگزین برتر CoinMarketCap
مساری یک وب‌سایت حرفه‌ای در تحلیل آنچین و سنتیمنت بازار.

امکانات:

  • قیمت: رایگان
  • تبادل حجم داده: بله
  • بررسی پورتفولیوها: بله

 

۷. کوین لیب

Coinlib یکی دیگر از جایگزین‌های برتر CoinMarketCap است. این وب‌سایت به کاربران خود هر آنچه را که از یک پلتفرم بررسی قیمت ارزهای دیجیتال در سطح بالا انتظار دارند را ارائه می‌دهد. بررسی و مدیریت پورتفولیو علاوه بر داده‌های قابل اعتماد و مرتبط در مورد ارزش بازار، عرضه در گردش و حجم معاملات برای هزاران ارز دیجیتال در دسترس است.

همچنین، این پلتفرم دارای یک رابط کاربری ساده و آسان است که برای سرمایه‌گذاران جدید و باتجربه جذاب است. علاوه بر این، نقطه فروش منحصر به فرد Coinlib بخش “ابزاری” آن است که طیف وسیعی از عملکردهای مفید را ارائه می‌دهد. اصول اولیه در این وب‌سایت وجود دارد، اعلان‌های قیمتی همراه با یک برنامه تلفن همراه قوی برای معامله‌گران مفید است. Coinlib همچنین یک ماشین‌حساب تبدیل ارز دیجیتال، ابزارک‌هایی برای توسعه‌دهندگان وب‌سایت و «بهترین تفکیک قیمت» را ارائه می‌دهد.

امکانات:

  • قیمت: رایگان
  • تبادل حجم داده: بله
  • بررسی پورتفولیو: بله

 

۸. CoinRanking

CoinRanking اعتماد حوزه ارزهای دیجیتال را به‌عنوان منبع معتبر داده‌های قیمتی به دست آورده است. استفاده از پلتفرم CoinRanking بسیار آسان است و طراحی عالی و حرفه‌ای دارد، همچنین عاری از هرگونه پیچیدگی است که برخی از رقبای آن دارند. این امر همان چیزی است که اکثر کاربران را به این وب‌سایت جذب می‌کند، استفاده از آن ساده است، به‌ویژه برای تازه‌واردانی که به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شده‌اند

جدا از رابط کاربری بهینه شده، CoinRanking چند مزیت دیگر نیز دارد. این پلتفرم یکی از بهترین‌ها برای دسته بندی فوری توکن‌ها است.

امکانات:

  • قیمت: رایگان
  • تبادل حجم داده: بله
  • بررسی پورتفولیوها: تهیه اشتراک

سوالات متداول

کدام جایگزین برتر Coinmarketcap انتخاب بهتری از توکن‌ها دارد؟

CoinGecko پروژه‌های ارز دیجیتال در مراحل اولیه یا همان عرضه اولیه نسبت به Coinmarketcap بیشتر فهرست می‌کند، همچنین Messari و CoinCheckup داده‌های دقیق‌تری را برای سرمایه گذاران ارائه می‌دهند.

 

چه چیزی بهتر از Coinmarketcap است؟

Coinmarketcap یکی از قدرتمندترین و معتبرترین ابزارهای بررسی قیمت ارزهای دیجیتال در بازار است. در حالی که مملو از ویژگی‌های فوق العاده است، سرمایه گذاران گزینه‌های قابل قبول زیادی برای بررسی دارند. برای معامله‌گرانی که تمایل دارند از استفاده پلتفرم متعلق به Binance اجتناب کنند، CoinGecko، Messari، و LiveCoinWatch همگی گزینه‌های عالی هستند.

 

آنچه در جایگزین برتر CoinMarketCap بررسی کردیم:

در حالی که Coinmarketcap یک پلتفرم فوق‌العاده با مزایای بسیاری است، انحصار صنعت آن (که پس از خرید توسط بایننس بیشتر شد) ممکن است سرمایه‌گذاران خاصی را از کار بیاندازد. جایگزین‌های متعددی برای CMC وجود دارد که عملکرد یکسان – و در برخی موارد، بیشتر – را ارائه می‌دهد. در طول یک ماجراجویی معاملاتی کریپتو، سرمایه‌گذاران احتمالاً با انواع ردیاب‌های قیمت سکه، که هر کدام مجموعه‌ای از مزایا و جنبه‌های منفی خود را دارند، تخصص پیدا می‌کنند.

 

اتراکس، صرافی ارز دیجیتال امن و حرفه ای

صرافی ارز دیجیتال اتراکس یکی از بهترین صرافی ای ارز دیجیتال در ایران است به این دلایل:

  • پشتیبانی از بیش از 400 رمز ارز معتبر
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • کیف پول اختصاصی
  • واریز و برداشت وجه بدون محدودیت
  • احراز هویت آنی

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa