دانلود اپلیکیشن

با 3 استراتژی سرمایه‌ گذاری نهنگ‌ ها در بازار ارز دیجیتال آشنا شوید

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا سرمایه گذاران شرکتی و سازمانی بدون توجه به احساسات بازار بیشتر اوقات در سود خالص به سر می‌برند؟ درست مانند بازارهای سهام سنتی، سرمایه‌گذاران شرکتی بر سهم زیادی از سود در بازار کریپتو تسلط دارند. بزرگ‌ترین دلیلی که سرمایه‌گذاران نهادی تاثیر عظیمی بر بازار دارند، حجم عظیم سرمایه‌گذاری  آنها است. بر…

فهرست محتوا

با 3 استراتژی سرمایه‌ گذاری نهنگ‌ ها در بازار ارز دیجیتال آشنا شوید
Abbas Kafi
2 سال قبل

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا سرمایه گذاران شرکتی و سازمانی بدون توجه به احساسات بازار بیشتر اوقات در سود خالص به سر می‌برند؟ درست مانند بازارهای سهام سنتی، سرمایه‌گذاران شرکتی بر سهم زیادی از سود در بازار کریپتو تسلط دارند. بزرگ‌ترین دلیلی که سرمایه‌گذاران نهادی تاثیر عظیمی بر بازار دارند، حجم عظیم سرمایه‌گذاری  آنها است. بر خلاف سرمایه‌گذاران خرد که با چند صد یا هزار دلار به سراغ سرمایه‌گذاری در بازار می‌روند، سرمایه‌گذاران نهادی با وجهی به ارزش میلیون‌ها دلار معامله می‌کنند. 3 استراتژی سرمایه‌گذاری نهنگ‌ های کریپتوکارنسی‌ را در این مقاله بررسی می کنیم.

 

استراتژی سرمایه‌ گذاری نهنگ‌ های کریپتوکارنسی

به‌عنوان یک طبقه دارایی جدید، ارزهای دیجیتال برای بسیاری از افراد جامعه به‌عنوان یک بازار ناشناخته باقی مانده است. عامل کلیدی که سرمایه‌گذاران باتجربه را از یک تازه کار جدا می‌کند، دقت نظر است. بازار کریپتو پر از توکن‌های کلاهبرداری و طرح‌های پانزی در اوایل راه خود است. به‌منظور به حداکثر رساندن سود خود و جلوگیری از ضرر، باید بتوانید توکن‌های اساسی قوی را از توکن‌های کلاهبرداری جدا کنید. در این مقاله از وبلاگ اتراکس به 3 استراتژی سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها و شرکت‌های بزرگ خواهیم پرداخت تا ما هم آن‌ها را الگوی معاملاتی خود قرار دهیم.

3 استراتژی سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها که باید آن‌ها را سرلوحه معاملات خود قرار دهید:

 

منابع معتبر را برای تحقیق انتخاب کنید

صنعت کریپتو در فضای اینترنت فعالیت می‌کند و بسیاری از توکن‌ها در نهایت توسط تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی و افراد مشهور در پلتفرم‌های مختلف تبلیغ می‌شوند. حتی در حال حاضر، اکثر سرمایه گذاران توکن‌هایی را برای سرمایه گذاری بر اساس توصیه‌های اینفلوئنسرها یا افراد مشهور انتخاب می‌کنند. اما سرمایه گذاران باتجربه همیشه سعی و کوشش خود را انجام می‌دهند. حتی اگر آنها در مورد یک توکن در رسانه‌های اجتماعی آمورش ببینند، مطمئن می‌شوند که قبل از سرمایه‌گذاری در پروژه، به‌طور کامل در مورد پروژه تحقیق کرده‌اند. اگر می‌خواهید یک سرمایه‌گذار باتجربه ارز دیجیتال شوید، در مورد پروژه‌های کریپتوکارنسی جدیدی که در مورد آن یاد می‌گیرید خودتان بیشترین تحقیقات را انجام دهید.

همچنین بخوانید: 5 روش برای دوام آوردن در بازار کریپتوکارنسی

 

برای نوسانات احتمالی آماده باشید

کریپتو یک بازار بسیار پر نوسان است. همه ما شاهد یک رالی صعودی عظیم در سال 2021 بودیم که به دنبال آن یک بازار نزولی خونین رخ داد. بسیاری از پروژه‌های کریپتوکارنسی مانند: AXS و SOL بازدهی ۱۰۰ برابری تا ۱۰۰۰ برابری را در عرض چند ماه به سرمایه گذاران ارائه دادند. هنگام قرار دادن پول خود در هر توکن، باید از نسبت ریسک به پاداش آن آگاه باشید. سرمایه‌گذاران نهادی همیشه یک برنامه یا پلن B برای مقابله با پامپ و دامپ ناگهانی دارند. راز زنده ماندن در این بازار یا استفاده حداکثری از یک پامپ این است که همیشه منتظر اتفاقات ناگهانی باشید.

 

سرمایه گذاری بلندمدت

اینفلوئنسرهایی که دستاوردهای نمایی خود را در رسانه‌های اجتماعی به نمایش می‌گذارند، تصویر سیاه و سفیدی از رسانه‌های کریپتوکارنسی ارائه می‌دهند. برخلاف تصور رایج، سرمایه گذاری در رمزارز مانند هر بازار سنتی نیاز به صبر دارد. با وجود بازی ریسک-پاداش بالا، قرار نیست همه یک شبه میلیونر شوند! تنها راه برای به حداکثر رساندن شانس ثروتمند شدن، تفکر بلندمدت است. وقتی به بلندمدت فکر می‌کنید، حرکاتی با ریسک کمتری انجام می‌دهید و معاملاتی را انجام می‌دهید که کاملاً از آنها اطمینان دارید. این دقیقاً همان کاری است که سرمایه گذاران نهادی انجام می‌دهند. به همین دلیل است که آنها سبد سرمایه‌گذاران زیادی را مدیریت می‌کنند.

 

سخن پایانی

موفقیت در سرمایه گذاری کریپتو نیازمند صبر و آموزش است. بعید است که بدون مطالعه پروژه‌هایی که در آنها سرمایه گذاری می‌کنید به موفقیت برسید. لحظه‌ای که از توصیه هر تأثیرگذار دیگر در رسانه‌های اجتماعی دست بردارید و تجزیه و تحلیل‌های مختلف (تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال) را یاد بگیرید، احتمال سرمایه گذاری در توکن‌های اساساً قوی چندین برابر افزایش می‌یابد. در نهایت، شما باید در بلندمدت در کریپتو خود را ماندگار نگه دارید.

 

اتراکس؛ صرافی ایرانی مطمئن برای تبادلات ارز دیجیتال

در جهان ارزهای دیجیتال، اتراکس به دلیل خدمات ویژه‌ اش به یک صرافی‌ ارز دیجیتال ایرانی برجسته تبدیل شده است. با استفاده از درگاه‌های بانکی معتبر امنیت تراکنش‌ ها را تضمین می کند، در آن امکان واریز و برداشت وجه بدون محدودیت فراهم است و احراز هویت در لحظه، پشتیبانی بی‌ وقفه، سرعت بالا در تبادلات و رابط کاربری ساده و جذاب برخی از ویژگی های آن هستند. همچنین، با پشتیبانی از بیش از 400 ارز دیجیتال، اتراکس به بهترین گزینه برای معاملات ارز دیجیتال تبدیل شده است.

اگر بعد از مطالعه مطلب 3 استراتژی سرمایه‌گذاری نهنگ‌ ها در وبلاگ صرافی اتراکس، به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به‌صورت موفقیت‌آمیز و حرفه‌ای علاقمند شده‌اید، همین الان به پنل کاربری اتراکس مراجعه کرده و بعد از انجام ثبت‌نام و مراحل احرازهویت سرمایه‌گذاری خود را در بیش از 400 رمزارز شروع کنید.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط