دانلود اپلیکیشن

آنچه باید درباره ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) بدانید!

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) روی شبکه TRC-10 و بر پایه بلاکچین ترون راه‌اندازی شده است؛ که اخیرا، بزرگ‌ترین شبکه اشتراک‌گذاری فایل، از طریق سرمایه­‌گذاری مشترک با ترون را ایجاد کرده است. اما دقیقاً بیت تورنت چیست؟ برای چه هدفی مورد استفاده قرار می­‌گیرد؟ شانس موفقیت در آن به چه میزان است؟ در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. ارز…

فهرست محتوا

آنچه باید درباره ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) بدانید!
Abbas Kafi
2 سال قبل

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) روی شبکه TRC-10 و بر پایه بلاکچین ترون راه‌اندازی شده است؛ که اخیرا، بزرگ‌ترین شبکه اشتراک‌گذاری فایل، از طریق سرمایه­‌گذاری مشترک با ترون را ایجاد کرده است. اما دقیقاً بیت تورنت چیست؟ برای چه هدفی مورد استفاده قرار می­‌گیرد؟ شانس موفقیت در آن به چه میزان است؟ در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) چیست؟

در ابتدا ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) توسط ایردراپ ایجاد شد.

منظور از ایردراپ، شیوه‌­ای از توزیع رمز ارزها و توکن های جدید به دارندگان برخی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم است.

طبق وایت پیپر، بیت تورنت به عنوان ابزاری برای سرعت بخشیدن به اشتراک‌گذاری فایل­‌ها برای دارندگان این ارز دیجیتال است. به اشتراک گذاشتن یک فایل در بیت تورنت توسط کاربران (peer) مختلف و متنوع از نظر جغرافیایی تایید میشوند که هر کدام بیت اندکی از فایل را دانلود می‌­کنند. مشتریان با دریافت کپی کامل از این سند به عنوان سید (seed) معرفی می‌شوند.

سرعت بیت تورنت

مولفه دیگر، سرعت ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) است که انتظار می‌­رود پس از ایردراپ آن، آغاز شود. این ویژگی جدید، که معمولاً در سایر ارزهای دیجیتال مشاهده نمی‌شود، به کاربران سیستم بیت تورنت این امکان را می‌­دهد تا تراکنش ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) را برای یکدیگر ارسال کنند. به این روش، “پریدن از خط” گفته می‌شود که به کاربران بیت تورنت اجازه می‌دهد فایل‌های موردنظر را سریع‌تر از سایر کاربران دانلود کنند.

این ویژگی به سیدها این امکان را می‌دهد که از بیت تورنت برای راه‌اندازی تورنت­‌ها و حفظ سیستم برای مدت زمان بیشتری از حالت معمول، استفاده کنند. این امر به معنی سودآوری برای کاربران بیت تورنت است که از هاست ایمن برای فایل‌های قانونی خود استفاده می­‌کنند.

این مسئله در صورت پذیرفتن هاست وب و تراکنش‌های مربوط به ارز رمزنگاری شده بسیار مهم خواهد بود. اما باید مطمئن باشید که هاست وب شما، امنیت و اعتبار مطلوب را ارائه می‌دهد. این امر به میزان سرعت بیت تورنت اشاره می‌کند و انتظار می‌رود که از این ارز به عنوان محرکی برای پیشرفت و بهینه‌سازی قدرت محاسبه و پهنای باند در سیستم بیت تورنت استفاده شود.

سیستم جدید تلاش خواهد کرد تا چارچوبی را فراهم کند که ابتدا برای برخی بخش‌­ها به صورت خودکار فعالیت کند و با بروزرسانی‌های بعدی بهبود بیشتری ایجاد شود.

انتظار می‌رود بازار بیت تورنت به کاربران امکان ‌دهد تا پیشنهادات خود را درون یک گروه یا دسته ارتقا دهند و بیت تورنت را به منظور دسترسی سریع‌تر به سیدها و دریافت پهنای باند بیشتر مبادله کنند.

در نتیجه، کاربران بیش از گذشته سید دریافت خواهند کرد که این امر منجر به بهبود سلامت شبکه و افزایش سرعت دانلود برای همه کاربران خواهد شد.

برای دریافت ایردراپ چه باید کرد

اگر شما ارز دیجیتال ترون دارید و به دنبال دریافت ایردراپ هستید، چه کارهایی باید انجام دهید؟

تنها کاری که باید برای واجد شرایط شدن دریافت ایردراپ انجام داد، این است که ترون (TRX) خود را درون کیف پول رسمی که به شبکه متصل است، نگهداری کنید.

میزان دریافت ایردراپ متناسب با میزان مالکیت ترون خواهد بود. حداقل مقدار نگهداری ترون برای دریافت ایردراپ تعیین نشده است. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که فکر کلاهبرداری در زمینه بیت تورنت مخصوصا در زمان رشد قیمتی آن اجتناب شود. این اتفاق با رشد قیمت ترون از ابتدای سال 2019 مشاهده شد. ایردراپ­‌های رسمی که توسط کانال‌های رسمی اعلام می­‌شوند، نیاز به بررسی مجدد دارند.

نکته مهم دیگر جهت ایجاد امنیت بیشتر برای نگهداری ایردراپ بیت تورنت، استفاده از پسورد قوی برای کیف شخصی است. همچنین اگر قصد معامله آن را دارید، تعدادی از صرافی‌ها، معاملات مربوط به ایردراپ بیت تورنت را انجام می‌­دهند.

بنابراین می‌توانید با وجود امنیت کمتر،سکه­‌های خود را در آنجا نگهداری کنید یا در صورت نگهداری سکه­‌ها در کیف پول خود، می‌توان با روشی مشابه ایردراپ آن را دریافت کرد.

تعداد صرافی­‌هایی که معاملات ایردراپ را پشتیبانی می‌کنند در حال رشد هستند. اگر تمایل دارید بدانید که آیا یک صرافی خاص از معاملات ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) پشتیبانی می­‌کند، صفحه توییتر جاستین سان را مشاهده کنید.

پیوستن به دنیای ارزهای دیجیتال با اتراکس!

اتراکس، بهترین صرافی ارز دیجیتال با تمرکز بر امنیت و سرعت، در خدمت شماست. با بیش از 350 رمزارز متنوع، این پلتفرم ارزشمند، یک فرصت بی‌نظیر برای تجربه جهان مالی دیجیتال به شما می‌دهد.

🔒 امنیت بی‌نظیر: احراز هویت آنی و رمزگذاری قوی، اطلاعات شما را در امان نگه می‌دارد.

💹 گستردگی ارزها: از پرطرفدارترین ارزهای بیتکوین و اتریوم تا ارزهای جدیدتر، همه در اتراکس حاضرند.

💵 خرید حتی یک دلار: شما می‌توانید با پول بسیار کم شروع به معامله کنید.

💱 واریز و برداشت نامحدود: انتقال آسان و سریع ارزهای دیجیتال با پشتیبانی 24 ساعته.

📈 کارمزد بسیار کم: هزینه‌های کمتر و سود بیشتر در معاملات.

📞 پشتیبانی 24/7: تیم متخصص اتراکس همواره آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و نیازهای شماست.

با اتراکس، بهترین تجربه معامله در بازار ارزهای دیجیتال را تجربه کنید. 💫

Abbas Kafi

مقالات مرتبط