دانلود اپلیکیشن

بررسی توکن (RLC)؛ هر انچه که باید در مورد این رمزارز بدانید

امروز ما در این مقاله در مورد ارز دیجیتال rlc صحبت خواهیم کرد!و تلاش خواهیم کرد تمام بنیاد و جنبه ها مثبت و منفی این ارز را برای شما شفاف سازی کنیم مقدمه: RLC توکن مرجع سرویس ذخیره سازی اشتراکی و فضای ابری iExec است که در مقایسه با بلاک چین های مشابه نوآوری های جالب بسیاری را معرفی می…

فهرست محتوا

بررسی توکن (RLC)؛ هر انچه که باید در مورد این رمزارز بدانید
Abbas Kafi
2 سال قبل

امروز ما در این مقاله در مورد ارز دیجیتال rlc صحبت خواهیم کرد!و تلاش خواهیم کرد تمام بنیاد و جنبه ها مثبت و منفی این ارز را برای شما شفاف سازی کنیم

مقدمه:

RLC توکن مرجع سرویس ذخیره سازی اشتراکی و فضای ابری iExec است که در مقایسه با بلاک چین های مشابه نوآوری های جالب بسیاری را معرفی می کند iExec یک پروژه نه چندان جدید است. از سال 2017 فعال بوده است، و تنها در یک سال  اخیر بیشتر در مورد آن صحبت شده است.

فضای ابری چیست؟

فضای ابری دسترسی موثر ابری به فایل ها و منابع را برای کاربران فراهم می کند. قدرت پردازش، ذخیره منابع و برنامه هایی را فراهم می کند که کاربران می توانند در هر زمان به آنها دسترسی داشته باشند. رایانش ابری عمدتاً توسط مشاغل، مؤسسات و افراد استفاده می شود . با این حال، اکثر خدمات رایانش ابری بر روی ابرهای متمرکز مانند نتفلیکس که در آمازون میزبانی می شوند، اجرا می شوند. محاسبات ابری توزیع شده، محاسبات تعداد زیادی از رایانه های موجود در شبکه را تجزیه می کند. همانطور که بلاک چین ارز دیجیتال dApps را در درون خود ایجاد می کند، همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهد. بلاک چین این کار را برای افزایش قابلیت دسترسی و عملکرد بالای محاسبات ابری غیرمتمرکز انجام می دهد.

معرفی پلتفرم iExec

پلتفرم iExec مشابه Amazon S3 یا Microsoft Azure است، اما به جای متمرکز کردن تمام سرورها در یک مکان، به هزاران گره برای محاسبات خارج از زنجیره برای برنامه های بلاک چین تقسیم می شود. با ظهور استارت آپ های بلاک چین، رایانش ابری غیرمتمرکز رشد کرده است و آنها امیدوارند از مقرون به صرفه بودن و کارایی پلتفرم های مبتنی بر بلاک چین استفاده کنند.

علاوه بر این، iExec همچنین یک SDK پیشرفته ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد از فضای ابری پروژه برای حذف محاسبات خاص از بلاک چین استفاده کنید و به سیستم‌هایی مانند اتریوم نیز کمک می‌کند که گویی مشکل مقیاس‌پذیری لایه ۲ است.

تیم

در حال حاضر iExec دارای یک تیم تسعه دهنده خوب از تیم های تجاری و تیم های فنی است. کل تیم امروز 35 نفر است که رقم بسیار چشمگیری است.

بنیانگذار iExec RLC ژیل فداک است. او مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران است. قبل از شروع به کار با iExec، او به عنوان یک دانشمند پژوهشی در INRIA و به عنوان یک دانشجوی فوق دکترا در دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو و ATER در دانشگاه پاریس کار کرد. او مدرک دکترادر فلسفه و علوم کامپیوتردارد.

Haiwu He یکی از بنیانگذاران و رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه iExec است. قبل از این، او به عنوان استاد در آکادمی علوم چین، یک مهندس تحقیقات انتقال نوآوری در ENS لیون، یکی از بنیانگذاران iRentCPU، یک متخصص مهندس تحقیقات INRA و یک استادیار در دانشگاه هوهای خدمت می کرد. او مدرک دکترادر علوم محاسباتی دارد. این بدان معناست که iExec بر اساس کار اعضای تیمی ساخته شده است. که تحقیقات INRIA و CNRS را در زمینه محاسبات شبکه دسکتاپ انجام می دهند.

دو تن دیگر از اعضای تیم اجرایی عبارتند از اولگ لودیگنسکی CTO، مهندس پژوهش و متخصص در محاسبات توزیع شده، و فرانسیس اوتشودی، مدیر فروش و بازاریابی.

مقادیر iExec

تیم iExec چهار اصل ساده اما مهم را به اشتراک می گذارد:

  1. تمرکززدایی : بلاک چین چیزی فراتر از یک فناوری است. آنها در حال ایجاد زیرساخت برای اقتصاد غیرمتمرکز هستند.
  2. نوآوری : آنها مخترعان دنیای توزیع شده هستند.
  3. محیط زیست : آنها می خواهند پروژه را به روشی پایدار از نظر زیست محیطی انجام دهند.
  4. آزادی : آنها از آزادی همه برای ایجاد، نوآوری و کمک به جهانی بهتر دفاع می کنند.

اکنون که  بخش نمای کلی پروژه را چارچوب بندی کرده ایم، بیایید به بررسی برخی از جنبه های فنی بپردازیم.

بررسی بیشتر

در بخش نمای کلی ، iExec (RLC)  را به شما معرفی کردیم و گفتیم که ارائه دهنده پیشرو محاسبات غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است . بلاک چین برای سازماندهی یک شبکه بازار استفاده می شود که در آن افراد می توانند از قدرت محاسباتی خود و همچنین برنامه ها و حتی مجموعه داده ها کسب درآمد کنند . پلتفرم iExec مانند Amazon S3 یا Microsoft   Azure  است ، اما به جای متمرکز کردن تمام سرورها در یک مکان، به هزاران گره برای محاسبات خارج از زنجیره برای برنامه های بلاک چین تقسیم می شود.

پروتکل iExec RLC چگونه کار می کند؟

iExec RLC  از نرم افزاری به نام XtremeWeb-HEP استفاده می کند XtremeWeb-HEP یک نرم افزار دسکتاپ شبکه ای است که تمام منابع موجود را بسته بندی می کند و آنها را برای dApps و قراردادهای هوشمند فراهم می کند. تیم توسعه iExec   RLC  این نرم افزار ابری را در حین مطالعه رایانش ابری توسعه داد. بنابراین توسعه دهندگان را قادر می سازد تا به استخرهای بزرگ رایانه دسترسی داشته باشندXtremeWeb-HEP  توسعه برنامه را مقیاس پذیر و بازار آزاد را هدایت می کند.

پلتفرم دسکتاپ گرید تمام عملکردهای مورد نیاز برای دسترسی به پروژه را در یک نمای کلی انجام می دهد. این ویژگی ها شامل استحکام، چند کاربر، چند برنامه کاربردی، ترکیبی از ابزارهای عمومی/خصوصی، مدیریت داده ها و غیره است. قرارداد هوشمند ارتباط بین میزبان موجود و نیازهای مشتری را به هم متصل می کند. قراردادهای هوشمند از الگوریتم های تطبیق استفاده می کنند. الگوریتم تطبیق درخواست های منابع را به ارائه دهندگان منابع مناسب ردیابی می کند. اگر منبع برای پردازش محاسبات در دسترس است، آن را اجرا میکند. در غیر این صورت خاتمه می یابد. قراردادهای هوشمند از مکانیزم اثبات مشارکت استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که کاربران منابع درخواستی را دریافت می کنند.

همکاری های  iExec

iExec RLC با برخی از شرکت های مهم همکاری داشته است.

  • IBM : IBM با iExec RLC در اجرای فناوری SGX شریک شده است. هدف ارائه یک پلتفرم بدون نیاز به اعتماد، ایمن و قابل اعتماد برای توسعه اپلیکیشن است.
  • علی بابا : علی بابا در کنفرانس RSA در ایالات متحده در سال 2019 به اینتل و iExec RLC پیوست.
  • گوگل : در 14 ژوئن 2020، گوگل از انتشار نسخه بتا برنامه محاسباتی محرمانه خود خبر داد. گوگل ابری با iExec RLC کار می‌کند تا TEE RLC را برای امنیت داده‌ها پیاده‌سازی کند.
  • Nvidia : iExec RLC با برنامه Inception انویدیا ادغام شده است، که پردازش غیرمتمرکز پیشرفته را با تخصص پیچیده محاسباتی GPU یکپارچه می کند.
  • اینتل: اینتل با iExec RLC و دانشگاه شانگهای تک ترکیب می شود تا راه حلی برای مردم، دستگاه های IoT و سایر رایانه ها ارائه دهد.

سخن پایانی:

در 19 آوریل 2017، توکن‌های RLC در کمتر از 2 ساعت و 45 دقیقه فروخته شد و آن را به پنجمین ICO بزرگ در آن زمان تبدیل کرد.

RLC مخفف عبارت Run on Lots of Computer استRLC یک دارایی دیجیتال سازگار با ERC20 در اتریوم است که پرداخت های استاندارد و ایمن را ارائه می کندRLC را می توان به راحتی و ایمن ذخیره کرد، انتقال داد، معامله کرد، تقسیم کرد و برای پرداخت استفاده کرد. در حال حاضر 81 میلیون RLC در گردش است که به کسب و کارها اجازه می دهد سفر خود را در اکوسیستم iExec آغاز کنند.

پس از رکورد باورنکردنی تاریخ در ماه می با قیمت7 دلار، RLC به منطقه 2.3-2.7 دلار کاهش یافت و اکنون باقیمت  کمتر از 50 سنت معامله می شود.

قضاوت در مورد عملکرد  موفقیت iExec خیلی زود است، اما پیشرفت فعلی نشان می دهد که تیم متعهد به موفقیت آن است. با ترکیبی از دانش، خرد و تجربه، تیم همه موارد مورد نیاز برای تبدیل پلت فرم iExec را به واقعیت در اختیار دارد و موفقیت این پروژه به حمایت از موفقیت کلی بلاک چین در آینده کمک خواهد کرد.

اتراکس بهترین صرافی ارز دیجیتال

اتراکس، صرافی ارز دیجیتال با خدمات خودکار و پرداخت از طریق درگاه بانکی است. خرید و فروش ارزهای دیجیتال گوناگون به صورت سریع و امن در اتراکس انجام می‌شود. با مزایایی نظیر سرعت، امنیت، تنوع و سهولت، اتراکس بهترین گزینه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. همین حالا به اتراکس ملحق شوید و تجربه کار با صرافی مدرن و راحت را تجربه کنید. با اتراکس با گام هایی مطمئن در دنیای ارز دیجیتال قدم بگذارید.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط