دانلود اپلیکیشن

عادت‌ های بد کریپتوکارنسی را کنار بگذارید

ایجاد یک عادت بد، چیزی است که می‌تواند زندگی شما را بدتر کند. بر مواردی مانند سلامتی، شادی و حتی روابط با مهم‌ترین افراد زندگی شما تأثیر می‌گذارد. ایجاد عادت‌های بد کریپتوکارنسی می‌تواند بدون هیچ تفاوتی با تغییر زندگی خود، در این بازار از نظر مالی به از دست دادن همه چیز منجر شود.   مقدمه خوشبختانه برای شما و…

فهرست محتوا

عادت‌ های بد کریپتوکارنسی را کنار بگذارید
Abbas Kafi
2 سال قبل

ایجاد یک عادت بد، چیزی است که می‌تواند زندگی شما را بدتر کند. بر مواردی مانند سلامتی، شادی و حتی روابط با مهم‌ترین افراد زندگی شما تأثیر می‌گذارد. ایجاد عادت‌های بد کریپتوکارنسی می‌تواند بدون هیچ تفاوتی با تغییر زندگی خود، در این بازار از نظر مالی به از دست دادن همه چیز منجر شود.

 

مقدمه

خوشبختانه برای شما و متأسفانه برای دیگران، عادت‌های بد کریپتوکارنسی بی‌شماری از اشتباهاتی وجود دارد که مردم از زمان شروع سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال مرتکب شده‌اند. اگر از این انبوه دانش به نفع خود استفاده کنیم و از کسانی که قبل از ما وارد بازار شده‌اند یاد بگیریم، ما را از 50 درصد افرادی که وارد این بازار می‌شوند جلوتر خواهد انداخت. به قول معروف “دانش قدرت است.” در این مورد، هر عادت بد در مقیاس‌های مختلف متفاوت است. برخی از آنها بسیار ساده هستند و فقط اندکی از کریپتو در جاهای مختلف از نظر زمانی ذخیره می کنند. سایر موارد مهم هستند و می‌توانند شما را از انجام یک اشتباه مهلک در رمزارز نجات دهند. با این حال یک چیز قطعی است. هرچه مدت زمان بیشتری در صنعت کریپتو باشید، شاهد افزایش چشمگیر قیمت ها خواهید بود. آن اشتباهات کوچک به سرعت از نظر ارزش بزرگ‌تر می‌شوند.

 

عادت‌های بد کریپتوکارنسی

خارج کردن کریپتو در صرافی ها

 

عادت‌ های بد کریپتوکارنسی را کنار بگذارید
به همان اندازه که ساده به نظر می‌رسد، هنگامی که مقدار قابل توجهی از ارزدیجیتال خود را در داخل صرافی دارید و از دانش خود اطمینان دارید، باید مسولیت پذیری خود را آغاز کنید. این موردی است که بسیاری از مردم در طول این چرخه به سختی و ناراحتی یاد گرفتند. “نه کلیدهای شما، نه ارزهای شما.” هنگامی که ورشکستگی‌ها گسترش یافت و بازار در وحشت کامل فرو رفت، مردم سعی کردند وجه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برداشت کنند. در برخی موارد، برداشت ها با تاخیر انجام می‌شد که باعث استرس شدید برای کاربر می‌شد. در موارد دیگر، برداشت متوقف شد و آنها دیگر نمی‌توانستند به دارایی خود دسترسی داشته باشند. آنها فهمیدند که واقعاً رمزارزها دیگر متعلق به آنها نیست.

 

تا جایی که ممکن است بازدهی را دنبال کنید

این ادامه توصیه اول است. بازار کریپتو یک صنعت پر طمع است و در چرخه قبلی واقعاً درخشید. مردم تا آنجا که ممکن بود به دنبال بازدهی و سود بودند.

آن‌ها همچنین شروع به اعتماد به خدمات وام‌دهی شخص ثالث کردند و این پلتفرم‌ها را ایمن می‌دانستند. عدم آگاهی یا تشخیص خطری که آنها متحمل می شدند! محصول باید از جایی می‌‌آمد. تقریباً کل صنعت وام دهی ورشکسته شد و شایعاتی مبنی بر اینکه Nexo ممکن است شرکت بعدی باشد وجود دارد. در حالی که همگی دوستدار شدید برای کسب درآمد غیرفعال هستیم. بسیاری از ما یاد یک درس سخت خواهیم افتاد، صنعت کریپتو فوق العاده جوان است و ارزش آن بسیار بالا خواهد رفت. در عوض، کسانی که به دنبال بازدهی هستند، سعی می‌کنند چند توکن از جلوی قطار باری طمع که در آینده می‌آید بردارند.

 

بی‌حوصلگی با کریپتو خود

این یکی از عادت‌های بد کریپتوکارنسی است که می بینم مردم هر چند وقت یکبار تکرار می‌کنند. آنها رمزارزی را خریداری کرده اند که دوست داشتند و احساس می‌کردند پتانسیل بالایی دارد. با این حال، ناگهان یک پروژه متفاوت شروع می‌شود و ارزش آن افزایش می‌یابد. آنها بی حوصله می‌شوند و تصمیم می گیرند ارزدیجیتالی که آهسته تر رشد می‌کند را برای “یک پروژه داغ” بفروشند. اما بلافاصله پس از انجام این کار، توکن جدید یا کاهش می‌یابد یا کاهش قیمت را به مرور تجربه می‌کند و توکن اصلی که در دست داشتند ناگهان شروع به پامپ قیمتی می‌کند. به دست آوردن پامپ‌ها چیزی است که اکثر ما همیشه در آن شکست خواهیم خورد. و زمانی که از حرکت قیمت عالی آن پروژه آگاه شوید، دیگر خیلی دیر شده است.

 

انجام بسیاری از خریدهای کوچک و نقل و انتقالات

به محض ورود به بازار کریپتو، در هر زمانی که پول اضافه داشته باشیم، وسواس خرید ارزهای دیجیتال داشته‌ایم. من از رفتن به آن رستوران صرف نظر می‌کردم و در عوض ارز دیجیتال می‌خریدم. گاهی اوقات چندین بار در روز. به محض خرید بیت کوین یا اتریوم، فوراً آن را به لجر خود می‌فرستادم تا ایمن بماند. در حالی که هزینه‌های خرید و هزینه‌های کارمزد بسیار زیاد بود.

در آن زمان فقط چند سنت جزئی به نظر می‌رسد. چند دلار در اینجا و آنجا. اما هر چه بیشتر در کریپتو بودم، بیشتر شاهد افزایش قیمت این پروژه ها بودم. همچنین به این معنی است که هزینه‌های ارسال ارزانی که من پرداخت می‌کردم، اکنون به چیزی قابل توجه تبدیل شده است. فقط بررسی میزان هزینه‌ای که برای ارسال ETH و هزینه‌های مبادله کرده‌ام چیزی است که باعث پشیمانی در من می‌شود. اکنون هزاران دلار ارزش دارد و با ادامه افزایش ارزش آن بدتر خواهد شد.

همیشه مراقب هزینه‌ها و کارمزدها باشید

 

تلاش برای معامله در اوج و کف بازار

اشتباهی که بسیاری از ما در این صنعت مرتکب می‌شویم این است که معتقدیم از دیگران باهوش تر هستیم. اینکه ما معامله گرانی هستیم و می توانیم بازار را کاملاً زمان‌بندی کنیم. فروش بیت کوین خود در اوج بازار، برای خرید مجدد نزدیک به کف قیمتی، که به ما امکان می‌دهد تا اندازه پرتفوی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم. با این حال، بیشتر ما معامله‌گر نیستیم. بسیاری از ما تلاش برای انجام این کار را از دست خواهیم داد.

در عوض، بیشتر مردم می فروشند و می بینند که قیمت ها همچنان بالاتر می روند. آنها کم می‌فروشند و بالا می‌خرند. بیشتر ما بهتر است یک بازه زمانی طولانی مدت داشته باشیم.

 

گوش دادن به اینفلوئنسرها

در نهایت، آخرین عادت‌های بد کریپتوکارنسی که باید از آن اجتناب کرد، گوش دادن و اعتماد به اینفلوئنسرها است. نباید به افرادی که در یوتیوب، توییتر یا هر وب سایت دیگری فالوور زیادی به دست آورده اند اعتماد کرد. مهم نیست که آنها چه می گویند، آنها دلسوز شما نیستند. آنها اغلب انگیزه های پنهانی دارند که یا شما نقدینگی خروجی آنها هستید یا به آنها پول پرداخت می شود تا توکن های کلاهبرداری را تبلیغ کنند.

 

سخن پایانی

در عوض، همیشه تحقیقات خود را انجام دهید و تصمیمات سرمایه‌گذاری خود را بگیرید. در هیاهوی بازار گرفتار نشوید، روی پروژه‌های بزرگی که در بلندمدت وجود خواهند داشت، سرمایه‌گذاری کنید.

اجتناب از این عادت‌های بد کریپتوکارنسی می‌تواند بیش از آنچه تصورش را بکنید، در موفقیت آینده ارزهای دیجیتال شما تأثیر بگذارد. من خودم چند مورد از این اشتباهات را مرتکب شده ام، اما از آنها درس گرفته ام و انگیزه دارم که در آینده حتی بهتر عمل کنم.

 

اتراکس، بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی ها

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس کارمزد ریالی صفر و کارمزد کریپتو تنها 0.1 درصد است. در اتراکس امکان معامله بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف برای شما فراهم است و این مورد در کمترین صرافی ایرانی یافت می شود. امکان واریز و برداشت از یک دلار تا بالای 25 میلیون تومان، پشتیبانی 24 ساعته در هر لحظه از شبانه‌ روز و ثبت نام و احراز هویت راحت، سریع و خودکار از دیگر ویژگی های اتراکس هستند. از هر نقطه‌ ای از جهان، می توانید به اتراکس دسترسی داشته باشید.

برای خرید ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود با بالاترین سرعت و امنیت، می‌توانید از طریق صرافی اتراکس اقدام کنید. همین حالا به اتراکس بپیوندید و معاملات امن و سریع را تجربه کنید. برای ثبت نام در صرافی اتراکس از این لینک استفاده کنید.

 

همچنین بخوانید: رایجترین اشتباهات سرمایه‌گذاران کریپتو

Abbas Kafi

مقالات مرتبط