10 بازی برتر NFT بدون سرمایه گذاری را بشناسید

10 بازی برتر NFT بدون سرمایه گذاری را بشناسید
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اکنون که بخش بازی NFT در حال گسترش و رونق است، بسیاری از مردم علاقمند هستند که شانس خود را در این بازی‌ها امتحان کنند. با این حال، بسیاری از بازی‌های NFT نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارند و هیچ تضمینی وجود ندارد که سرمایه‌گذاری به نتیجه برسد. بنابراین، بازی‌های NFT بدون سرمایه‌گذاری برای مبتدیان جذابیت خاصی دارد. در این مقاله از وبلاگ اتراکس، 10 بازی برتر NFT بدون نیاز به سرمایه‌گذاری را توضیح خواهیم داد.

مقدمه

باید توجه داشته باشید که کمبود سرمایه‌گذاری را با به اشتراک گذاشتن بخش زیادی از زمان خود، جبران کنید. این می‌تواند باعث شود که بازی روتین شود و دیگر سرگرم کننده نباشد. اگر از این موضوع نمی‌ترسید یا فقط می‌خواهید خودتان را در چنین بازی‌هایی سرگرم کنید، ما لیستی از 10 بازی برتر NFT را آماده کرده‌ایم که می‌توانید بدون سرمایه‌گذاری با آنها، درآمد کسب کنید.

 

نحوه کسب درآمد در بازی‌ های NFT بدون سرمایه گذاری

بازی‌های NFT که می‌توانید بدون نیاز به  سرمایه‌گذاری شروع به بازی و کسب درآمد کنید وجود دارند. روش‌های اصلی کسب سود در بازی‌های NFT بدون سرمایه‌گذاری به شرح زیر است:

  • فروش NFT های به دست آمده در بازی: شما اغلب می‌توانید آنها را به صورت رایگان برای تکمیل ماموریت‌ها، به عنوان یک هدیه از سوی توسعه دهندگان یا با ارتقاء موارد رایگان از کیت شروع، دریافت کنید.
  • فروش کریپتوکارنسی بومی بازی: در بسیاری از بازی‌های NFT، بازیکنان می‌توانند برای شرکت در فعالیت‌های درون‌بازی، ارز دیجیتال دریافت کنند که می‌تواند بعداً فروخته شود.
  • به اشتراک گذاشتن ارزدیجیتال بازی: برخی از بازی‌ها گزینه‌ای را برای به اشتراک گذاشتن ارز دیجیتال به‌دست‌آمده در بازی ارائه می‌دهند.

 

10 بازی برتر NFT رایگان بدون سرمایه گذاری

sandbox

یک متاورس مجازی در ژانر sandbox با گرافیک پیکسلی به سبک Minecraft. علاوه بر انجام بازی‌های موجود، کاربران می‌توانند بازی‌های خود را نیز بسازند و کسب درآمد کنند. این پلتفرم شامل یک ویرایشگر کاملاً کاربردی برای ایجاد مدل‌ها و انیمیشن‌ها می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تا اشیاء بازی خود را بسازند و معامله کنند.

10 بازی برتر NFT
دنیای متاورسی سندباکس

Gods Unchained

بلاک چین: اتریوم، Immutable X

یک بازی کارتی و تجاری تاکتیکی با تم فانتزی که یادآور غول‌هایی مانند Magic: the Gathering و Hearthstone است. بازی دارای گرافیک زیبا و گیم‌پلی پویا می‌باشد. تمامی کارت‌ها و شخصیت‌های بازی NFT هستند.

 

Sorare

بلاک چین: اتریوم

یک بازی ورق کلکسیونی با تم فوتبال با کارت‌های NFT از بازیکنان محبوب فوتبال در زندگی واقعی. 5 کارت شروع رایگان هستند، و این برای شرکت در مسابقات مجازی کافی است. توسعه‌دهندگان برای تولید کارت‌های NFT بازیکنان واقعی فوتبال با تعدادی از باشگاه‌های معروف فوتبال وارد همکاری شده‌اند.

مطالب مرتبط: مکانیسم بازی‌ های NFT چگونه است

 

Crypto Kitties

بلاک چین: اتریوم

اولین بازی NFT که در سال 2017 ساخته شد و هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد، و طرفداران زیادی دارد. این یک بازی تربیت حیوان خانگی مجازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد گربه‌های مجازی را پرورش، و خرید و فروش کنند.

 

Crazy Kings

بلاک چین: اتریوم

بازی‌ای که ترکیبی از ژانرهای محبوب دفاع از برج و بازی‌های ورق کلکسیونی است. این بازی در حال حاضر بیش از 600 سطح دارد و همچنان در حال تکامل است. متأسفانه، در حال حاضر فقط در iOS در دسترس است. با وجود این، این بازی بیش از 1 میلیون دانلود در سراسر جهان داشته است.

 

Chainmonsters

بلاک چین: فلو

یک MMORPG اکشن رام‌کننده هیولا با گرافیک سه بعدی. گیم‌پلی بازی حول محور هیولاهایی به نام “زنجیره” می‌چرخد. بازیکنان می‌توانند زنجیری‌ها را بگیرند، آموزش و پرورش دهند وسپس به معامله آنها مشغول شوند، و همچنین از آنها برای مبارزه با بازیکنان دیگر استفاده کنند. کل اقتصاد بازی بازیکن محور است و تقریباً هر آیتم درون بازی یک NFT است. با وجود اینکه بازی همچنان در وضعیت بتای بسته قرار دارد، در حال حاضر توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است.

 

10 بازی برتر NFT

Thetan Arena

بلاک چین: زنجیره هوشمند بایننس

بازی Thetan Arena

یک بازی ورزشی الکترونیکی با حالت‌های MOBA و Battle Royale. این بازی با تمرکز بر مخاطبان آسیایی ساخته شده و بیش از 23 میلیون بازیکن دارد.

 

The Six Dragons

بلاک چین: انجین

یک RPG متن باز با تم فانتزی که یادآور Skyrim است. این یک پروژه بسیار جاه‌طلبانه با نقشه 256 کیلومتر مربعی از دنیای بازی است که دارای 1 میلیارد سیاه‌چاله است که به طور تصادفی تولید شده‌اند. بازیکن می‌تواند منابع مفیدی را جمع‌آوری کند، آیتم‌های منحصربه‌فردی ایجاد کند و با دیگر بازیکنان معامله کند.

 

Town Star

بلاک چین: اتریوم

یک بازی رقابتی در ژانر شبیه‌سازی شهرسازی است. هدف بازیکن ساختن شهری سودآور با تولید و فروش کالا است. موفق‌ترین بازیکنان با توکن‌ها پاداش می‌گیرند.

 

Lost Relics

بلاک چین: انجین

یک RPG اکشن ماجراجویی شبیه دیابلو. بازیکن به سیاه‌چاله‌هایی پر از تله‌ها و هیولاها می‌پردازد تا NFT ها را در قالب باقیمانده‌ها و سایر آیتم های درون بازی بازیابی کند. این بازی در سال 2019 منتشر شد اما همچنان با رویدادها و برخوردهای منظم در حال تکامل است.

 

سخن پایانی

بازی‌های NFT برای کسب درآمد، بازی‌های رایانه‌ای هستند که NFT در گیم‌پلی آن‌ها تعبیه شده است و به بازیکنان امکان کسب درآمد را می‌دهد. برخلاف بازی‌های سنتی با برداشت پول، بازی‌های NFT بر اساس قراردادهای هوشمند ذخیره‌شده در یک زنجیره بلوکی اجرا می‌شوند. توکن‌های غیرقابل تعویض در چنین بازی‌هایی به‌عنوان چیزهای با ارزش مختلف در بازی عمل می‌کنند. در حین انجام یک بازی NFT برای کسب درآمدبازیکن مقداری دارایی درون بازی، معمولاً به صورت NFT، ارز دیجیتال اصلی بازی یا هر دو را دریافت می‌کند. بازیکنانی که این دارایی‌ها را دارند می‌توانند از آن‌ها در بازی استفاده کنند یا به بازیکنان دیگر بفروشند. ارزهای دیجیتالی که در طول بازی یا با فروش NFT به دست می‌آیند را می‌توان به یک صرافی ارزهای دیجیتال مانند اتراکس ارسال، و با پول فیات معاوضه کرد.

 

صرافی رمزارز اتراکس

برای خرید توکن‌های حوزه متاورس به پنل اکوسیستم اتراکس مراجعه کنید و این ارزهای دیجیتال را با کمترین کارمزد خرید و فروش کنید. اتراکس با درگاه بانکی همراه با پشتیبانی 24 ساعته و کیف پول اختصاصی یکی از صرافی های معتبر ارز دیجیتال در ایران است. در اتراکس امکان معاملات امن، سریع و ساده بیش از 400 ارز دیجیتال فراهم است. با صرافی ارز دیجیتال اتراکس، فرصت های بیشمار کاوش در بازار پویای ارزهای دیجیتال به سادگی در اختیار شما است. از امکان واریز و برداشت وجه از 1 دلار تا بالای 25 میلیون تومان تا ثبت‌ نام آسان و احراز هویت سریع و رابط کاربری مدرن و ساده، در اتراکس همه چیز فراهم است.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa