دانلود اپلیکیشن

جایگزین‌ های برتر اتریوم برای سود 10 برابری

بازار ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته شاهد رشد فوق‌العاده‌ای بوده است، و اتریوم یک از نیروهای محرکه اصلی، در این صنعت بوده است. اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و به پلتفرم پیشرو برای برنامه‌های غیرمتمرکز، قراردادهای هوشمند و غیره تبدیل شده است. با این وجود، جایگزین‌های برتر اتریوم موضوعی بسیار جذاب برای بررسی می‌باشد؛…

فهرست محتوا

جایگزین‌ های برتر اتریوم برای سود 10 برابری
Abbas Kafi
2 سال قبل

بازار ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته شاهد رشد فوق‌العاده‌ای بوده است، و اتریوم یک از نیروهای محرکه اصلی، در این صنعت بوده است. اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و به پلتفرم پیشرو برای برنامه‌های غیرمتمرکز، قراردادهای هوشمند و غیره تبدیل شده است. با این وجود، جایگزین‌های برتر اتریوم موضوعی بسیار جذاب برای بررسی می‌باشد؛ تا بفهمیم آیا با سرمایه کم هم می‌توان در کریپتوکارنسی سرمایه‌گذاری کرد یا نه؟ پس با اتراکس همراه باشید…

مقدمه

جایگزین‌های برتر اتریوم ویژگی‌ها و مزایای مشابه‌ی را ارائه می‌دهند؛ اما بسیار ارزان‌تر هستند. در این مقاله، سه جایگزین برتر اتریوم را که کمتر از 10 دلار ارزش قیمتی با پتانسیل افزایش و رشد 10 برابری را دارند، بررسی خواهیم کرد.

ارز دیجیتال اتریوم چیست؟

قبل از اینکه به سراغ گزینه‌های جایگزین برای اتریوم برویم، بیایید با درک اینکه اتریوم چیست شروع کنیم. اتریوم یک پلتفرم بلاک‌چین غیرمتمرکز و منبع باز است که توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) و قراردادهای هوشمند را ایجاد و ثابت کنند. ارزش بازار اتریوم بیش از 200 میلیارد دلار است و دومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان است.

محبوبیت اتریوم، به دلیل تبدیل شدن به یک کامپیوتر غیرمتمرکز جهانی، افزایش یافته است. اتریوم بسیار امن است و قراردادهای هوشمند آن تغییرناپذیر است. همچنین این ارزدیجیتال، دارای یک جامعه از توسعه‌دهندگان بزرگ و فعال است که آن را به گزینه‌ای عالی برای توسعه‌دهندگانی تبدیل می‌کند که به دنبال ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز هستند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال اتریوم چیست

جایگزین‌های برتر اتریوم

کاردانو (ADA)

Cardano یکی از جایگزین‌های برتر اتریوم، پلتفرمی مبتنی بر بلاک‌چین، که برای ارائه امنیت و مقیاس‌پذیری طراحی شده است. Cardano توسط چارلز هاسکینسون، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم ایجاد شده و یک شبکه اثبات سهام است که توسط توکن اصلی خود، ADA پشتیبانی می‌شود. ارزش بازار کاردانو بیش از 12 میلیارد دلار است و هفتمین ارزدیجیتال بزرگ در جهان است.

Cardano یک پلتفرم بسیار مقیاس‌پذیر است و به گونه‌ای طراحی شده، که کارآمدتر و ایمن‌تر از اتریوم باشد. علاوه بر این، Cardano دارای یک راه حل مقیاس‌پذیری لایه دو به نام Ouroboros Hydra است که امکان تراکنش‌های سریع‌تر و ایمن‌تر را فراهم می‌کند. کاردانو هم مثل اتریوم از امنیت بالایی برخوردار است و قراردادهای هوشمند آن غیرقابل تغییر است.

برای خرید کاردانو با کمترین کارمزد و سریع‌ ترین زمان ممکن به پلتفرم اتراکس مراجعه کنید.

مطالب مرتبط: ارز دیجیتال کاردانو چیست

EOS

EOS یکی از جایگزین‌های برتر اتریوم، پلت‌فرمی مبتنی بر بلاک‌چینی است، که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد به راحتی برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) ایجاد و استقرار کنند. این ارز دیجیتال دارای ارزش بازار بیش از 1 میلیارد دلار است و  چهل و هفتمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان است.

EOS به گونه‌ای طراحی شده است که کارآمدتر و مقرون به‌صرفه‌تر از اتریوم باشد. EOS همچنین یک راه حل مقیاس‌پذیری لایه دو به نام EOSIO.IO ارائه می‌دهد که امکان تراکنش‌های سریع‌تر و ایمن‌تر را فراهم می‌کند. علاوه بر این، EOS دارای یک جامعه از توسعه‌دهندگان با انگیزه و باهوش است. طیف گسترده‌ای از ابزارها و منابع را برای کمک به توسعه‌دهندگان برای ایجاد و استقرار dapp ارائه می‌دهد.

برای خرید ایاس با کمترین کارمزد و سریع‌ترین زمان ممکن به پلتفرم اتراکس مراجعه کنید.

مقایسه کاردانو و EOS

Cardano و EOS هر دو بسیار ایمن هستند و ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهند که آنها را جایگزین‌های برتر اتریوم می‌کند. با این حال، هر دو فاقد همان سطح پشتیبانی توسعه‌دهنده و منابع اتریوم هستند، بنابراین توسعه‌دهندگان باید به دقت در نظر بگیرند که کدام پلتفرم برای نیازهای آنها مناسب‌تر است.

برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال کسب درآمد 10 برابری در سطح پایین هستند، Cardano و EOS هر دو گزینه‌های عالی هستند. Cardano یک پلتفرم بسیار مقیاس پذیر با راه حل مقیاس لایه دو است و EOS به گونه‌ای طراحی شده است که کارآمدتر و مقرون به صرفه‌تر از اتریوم باشد. هر دوی این پلتفرم‌ها، پتانسیل ارائه بازدهی قابل توجه در بلندمدت را دارند و سرمایه‌گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری در هر یک، تحقیقات خود را انجام دهند.

در نهایت، چندتا از جایگزین‌های برتراتریوم وجود دارد که ارزش بررسی دارند. اینها عبارتند از: Tron (TRX)، Polkadot (DOT) Solana (SOL) و NEO (NEO) و الراند گلد. هر یک از این پلتفرم‌ها ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند، بنابراین سرمایه گذاران باید تحقیقات خود را انجام دهند تا مشخص کنند کدام یک برای سرمایه‌گذاری آنها مناسب است.

سخن پایانی

به طور کلی، اتریوم یک پلتفرم فوق‌العاده قدرتمند است و محبوبیت و ارزش بازار آن احتمالاً در آینده به رشد خود ادامه خواهد داد. با این حال، بسیاری از جایگزین‌های برتر اتریوم وجود دارند که ارزان‌تر هستند و ویژگی‌ها و مزایای مشابه‌ی را ارائه می‌دهند. برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال سود ۱۰ برابری هستند، Cardano و EOS دو گزینه عالی هستند و بسیاری از گزینه‌های دیگر اتریوم نیز ارزش بررسی دارند.

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس با خیال راحت معامله کنید

اتراکس با درگاه بانکی همراه با پشتیبانی 24 ساعته و کیف پول اختصاصی یکی از صرافی های معتبر ارز دیجیتال در ایران است. در اتراکس امکان معاملات امن، سریع و ساده بیش از 400 ارز دیجیتال فراهم است. با صرافی ارز دیجیتال اتراکس، فرصت های بیشمار کاوش در بازار پویای ارزهای دیجیتال به سادگی در اختیار شما است. از امکان واریز و برداشت وجه از 1 دلار تا بالای 25 میلیون تومان تا ثبت‌ نام آسان و احراز هویت سریع و رابط کاربری مدرن و ساده، در اتراکس همه چیز فراهم است.

برای خرید اتریوم با کمترین کارمزد و سریع‌ترین زمان ممکن به پلتفرم اتراکس مراجعه کنید.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط