Web3: توکن‌ هایی که می‌توانند شما را در 2023 ثروتمند کنند

Web3: توکن‌ هایی که می‌توانند شما را در 2023 ثروتمند کنند
زمان مطالعه: 4 دقیقه

Web3، نسل سوم اینترنت، بر فضای کریپتوکارنسی، توییتر و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی حاکم است. چه یک سرمایه‌گذار کریپتو و چه یک علاقمند به فناوری باشید، همه در مورد Web3 و مزایای آن صحبت خواهیم کرد. بازار جهانی Web3 در حال حاضر 2.86 میلیارد دلار ارزش دارد و قرار است تا اواخر سال 2023 به 116 میلیارد دلار افزایش یابد.

مقدمه

در حالی که فناوری Web3 هنوز در مراحل ابتدایی تکامل خود قرار دارد، می‌خواهد اینترنت را با کنترل کردن داده‌های کاربران برای همیشه تحت کنترل خود درآورد. اینترنت غیرمتمرکز به انحصار بازیگران بزرگی مانند فیس‌بوک پایان می‌دهد، و به شما این امکان را می‌دهد نحوه فروش داده‌های خود را مدیریت کنید. کارشناسان حرفه‌ای فناوری و کارشناسان ارزهای‌دیجیتال، از جمله بنیانگذار ارز دیجیتال پولکادات، گاوین وود، نسبت به Web3 خوش‌بین هستند. از آنجایی که سرمایه‌گذاران رمزارز به دنبال جایگزین‌هایی برای تنوع بخشیدن به سبد خود هستند، توکن‌های نوظهور Web3 به عنوان پرتوی از امید به میدان می‌آیند. از آنجایی که بازار Web3 هنوز در مراحل ابتدایی است، پتانسیل رشد آن بسیار زیاد است.

Web3 چقدر می تواند فراگیر شود؟

سرمایه‌گذاران و موسسات در سراسر جهان نسبت به آینده Web3 خوش‌بین هستند. اکوسیستم فناوری Hub71 ابوظبی یک طرح 2 میلیارد دلاری را برای حمایت از استارت‌آپ‌های نوظهور وب 3 و بلاک‌چین در منطقه آغاز کرده است. این ابتکار همچنین از کسب و کارهای Web3 که برای فرصت‌های بهتر به ابوظبی نقل مکان می‌کنند، حمایت می‌کند. درست مانند ابوظبی، دبی، نیویورک، سانفرانسیسکو و سنگاپور در حال ایجاد اکوسیستم‌های رمزنگاری دوستدار برای حمایت از استارت‌آپ های Web3 هستند.

Web3
تکامل در اینترنت

Web3 چندین بخش را در بازار کریپتو به حالت انحصاری در می‌آرود، از جمله DeFi، Metaverse، پلتفرم‌های هوش مصنوعی و Dapps. تا پایان این دهه، ارزش بازار Web3 نزدیک به 82 میلیارد دلار خواهد بود. با اطمینان می‌توان فرض کرد که ما هنوز در مراحل اولیه پذیرش Web3 هستیم. Web3 در قلب اکوسیستم کریپتوکارنسی و بلاک‌چین قرار دارد و با وجود بازار نزولی طولانی مدت، تعداد کاربران کریپتو به طور پیوسته در حال افزایش است. احساسات منفی نتوانسته است سرمایه‌گذاران را از قرار دادن پول خود در نمادهای اساسی قوی باز دارد. ROI در بازار Web3 خطرات موجود را کم می‌کند. با استراتژی معاملاتی مناسب، می‌توانید به راحتی از طریق ارزهای دیجیتال ثروت زیادی به دست آورید.

بهترین پروژه‌های Web3 برای سرمایه گذاری در سال 2023

LINK

LINK ارز دیجیتال بومی Chainlink، شبکه اوراکل پیشرو در اکوسیستم بلاک‌چین است. این یک شبکه بلاک چین غیرمتمرکز است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا از طریق قابلیت اطمینان طولانی‌مدت به کارایی‌های حود دست یابند. Uniswap و AAVE برخی از پروتکل‌های پیشرو Chainlink هستند. سرمایه‌گذاران و اینفلوئنسرها از همان ابتدا نسبت به LINK خوشبین بوده‌اند و در بازار نزولی کنونی انعطاف‌پذیری زیادی از خود نشان داده است. LINK در حال حاضر حدود 8 دلار قیمت دارد و می‌تواند به راحتی یک رالی  قدرتمند را در روند صعودی بعدی انجام دهد.

ZBC

ZBC پروتکل Zebec را تقویت می‌کند، یک پروژه Web3 با ارزش بازار پایین، که حقوق و دستمزد را با دسترسی فوری فراهم می‌کند. Zebec به کاربران این امکان را می‌دهد که به جای اینکه هفته‌ها یا ماه‌ها برای نقد کردن حقوق خود منتظر بمانند، بصورت آنی حقوق دریافت کنند. این پروژه، بانکداری Web3 را معرفی می‌کند و به شما امکان می‌دهد از کارت Zebec برای تراکنش‌های روزانه در ارزهای دیجیتال استفاده کنید. توسط Gemini، Coinbase و دیگر بازیکنان قدرتمند در فضای بلاکچین حمایت می‌شود و از تقریبا 185 توکن مختلف پشتیبانی می‌کند. در حالی که قیمت کنونی ZBC در بازار 0.013 دلار است، می تواند به راحتی در دوره صعودی بعدی 10 برابر شود.

OCEAN

OCEAN ارز دیجیتال بومی Ocean Protocol است، یک پروتکل منبع باز که به کسب و کارها، امکان تبادل داده و کسب درآمد از داده‌ها و خدمات مبتنی بر داده را می‌دهد. این پروتکل دسترسی به داده‌ها را برای استارت‌آپ‌ها افزایش می‌دهد و مشارکت ارائه‌دهندگان را از طریق رمزارز OCEAN خود تشویق می‌کند. قیمت فعلی اوچن 0.48 دلار است، در حالی که بالاترین قیمت آن 1.93 دلار است. در سه ماه اخیر حدود 400 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است و این رشد قیمتی با توجه به پتانسیل‌های بسیار بالای این پروژه می‌تواند ادامه‌دار باشد.

سخن پایانی

Web3 قرار است نحوه استفاده ما از اینترنت را تغییر دهد. بازار Web3 با افزایش پذیرش توسط جامعه، رشد می‌کند، که تنها با دسترسی افراد بیشتری به تلفن‌های هوشمند و پیوستن به انقلاب دیجیتال، افزایش می‌یابد. 65 درصد از جمعیت جهان در حال حاضر از اینترنت استفاده می‌کنند و این تعداد تا پایان این دهه به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

همانطور که کاربران به پتانسیل و ارزش اقتصاد مبتنی بر داده پی می‌برند، پذیرش Web3 افزایش نیز می‌یابد. آیا روی توکن‌های Web3 سرمایه گذاری کرده‌اید؟ سه مورد دلخواه خود را در بخش نظرات اتراکس قرار دهید.

برای خرید ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی و سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید از طریق پلتفرم اتراکس اقدام کنید. اتراکس بصورت پیش‌رو در زمینه صرافی‌های ایرانی تمامی ارزهای دیجیتال را در تمامی شبکه‌های بلاکچینی برای خرید و فروش در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

به اتراکس خوش آمدید

با استفاده از امکانات صرافی رمز ارز ایرانی اتراکس با خیال آسوده به دنیایی از ارزهای دیجیتال قدم بگذارید، جایی که می توانید معاملات امن، سریع و آسان را تجربه کنید. اتراکس، با ارائه بیش از 400 ارز دیجیتال معتبر، فرصتی را برای کشف بازارهای جهانی ارزهای دیجیتال به شما می‌دهد. امکان واریز و برداشت از 1 دلار تا بیش از 25 میلیون تومان، همراه با ثبت‌نام آسان و تأیید هویت فوری، شما را به دنیایی از معاملات ارز دیجیتالی وارد می‌کند. رابط کاربری مدرن و درگاه بانکی به همراه پشتیبانی 24 ساعته تنها برخی از دلایل برتری اتراکس می باشند

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa